Saturday, May 24, 2008

Bye UUM (part 1)

:snow41: aduh nape aku menulis selepas au dah ngantuk nak tido.. k waktu skrang 12.04mlm or pagi? watevr.. tak kesah lah.. janiaku dah nagntuk giler.. actually.. nak story sikit pasall.. gubye UUM.. part 1 aku nak cerita pasal kotak2. yang aku pos... 6 kotak semuanya..yelah termasuk yang ara punya sekali...



antara kotak2 yang telah di pos.. bertempat di K.bank Muamalat


ara dan siti bersama kotak2
nilah troli yang meringan kan beban aku.. kekke

:sweaty:berpeluh seh angkat kotak2 nie.. bleh ter cabut pinggang..yelah dari tingkat 5 tu... ulang sekali lagi... tingkat 5... ke bawah... bygkanlah.. betapa penatnya turun naik pada malam tu.. peh2... tapi alhamdulilah semuanya slamat sampai ke rumah... no more tingkat 5... hehehhe...
tu jelah pasal kotak.. kekeke...

pasal ari nie.. tak de byk kesah nyer.. abg ku masuk tb.. sbb pi germany dgr pasal pulau batu putih tu...kekek... record bagai..ade lah 2 3 kali je kuar.. ermm.. biasalah anak lelaki sorang special sikit.. kekekeke... aku sok kalu masuk tb pun bapak aku wat gitu gak.. tapi tak masuk je lagi.. nanti lah.. kekekek..
watever... mak aku kate aku n ara tak same macam abg n kak aku.. kami nie mcm anak org kaya.. komplen bagai.. ermmm.. mak kalu dah tak nmpk sut kat mata.. mestilah nak kena komplen...tapi so far.. aku komplen pun.. aku pakai je.. sbb mak kate tak bek ikut org.. kite lain.. kite mane mampu nak beli mahal2.. alah tak kesah pun mahal ke murah ke.. asal nmpk selessa mata memandang dah kire ok... opsss.. terlebih sudah.. nanti adelah org tu nak panjangkan benda nie ke mak.. kekekeke.. :ha?: ape2 jelah...k lah dah ngantuk sgt2.. sok crita lain.. bye2..

:sleep:
gudnite



notapipi: sok nak beli sandal.. kekekek.. tu je

2 org Komen-mengomen:

moroka on 24 May, 2008 said...

dah abis blaja ek. good luck 4 the future (career, kawen, etc) :D

budakbarubelajar on 24 May, 2008 said...

oit pic ara tak cun ar...

 

Friends