Tuesday, May 6, 2008

Bosan~

erm.. bertapa bosannyer hidup sebagai cik ja... ermm.. sumanye mcm tak kena je... aduh2.. 2 -3 hari nie.. baru je nak relax tak de exam.. tapi masalah bertimpa2... aku dah mula menyampah dgn masalah aku... dan aku takkn pikir msalah org cth mcm ni dan ini... bak kate budak ini tak payahlah pikir hal org pikir hal sendri sudah... ok start ari nie.. aku dah berhenti kan tenggung jawab sosial aku ke atas budak tu... biar pilah.. dia nak jadi ape... lantakla...

skrang bek aku pikir pasal aku...
tempat praktikal.. tak bagi lagi kata putus.. aduh2.. dia org nak bagi bila???... lagi 7 hari lagi aku nak blah dah.. aduh2.. sabar je.. nak amik2.. tak amik.. kate tak nak amik.. pe kebenda lah punya cite.. aku mula dah menyampah... kalu dah menyampah.. cane nak kerja kat tempat tu??.. dia org pun mcm tak berminat je.... stressnyer...( i need a break... need a hug... need someone..)... errkkk.. belum keje lagi.. aku dah rase stress sok2.. taktau lah camner...... wishh me luck.. i really needed.. hehhe...




p/s: erkk.. semoga segalanyer berlalu dgn cepat....

0 org Komen-mengomen:

 

Friends