Thursday, May 22, 2008

GloRy2 Man UniTED

:hi:elo malaysia... first of all... Glory2 mAn United...:blush: hehehe..
ok aku bukan lah seorg yg minat bola...
tapi ari nie... terlalu lah terinfluence...
t v radio blog fs... semua dok crita pasal man united menang semlm.. kekkek.
ape2 jelah.. tapi k gak.. glory2 man united.. yelahkan..
kelakar jugak tgk bila penyokong chelsea mcm tak nak ngaku yg dia kalah:bringiton:..
kekkeke...:ahaha:
moral of the story.. takdirlah mnentukan.. kekeke..:ahaha:
sejak cuti2 bermula minggu lepas.. macam2 kije.. selain tgk tv... tu pun taklah sgt.. tapi aku suka sbb e.r dah main balik kat hallmark... aduhai sukanyer aku..
tulah mesti tgk aku..
A.F tak berapa suka sgt.. tgk konsert je nanti..
tp suka kat tagline stacy.. ALAMAK TERLEBIH suDAh... hahahha..:ahaha:
hehehe.. oklah.. tuje.. sok aku sambunk lagi..
:okay:man united tumb up:okay:

:sleep: gud nite... dgrkan lah glory2. man united.. kekekek.. kepada penyokong chelsea.. sbrjelah.. lalalalalala

Glory Man Utd.mp3 -

0 org Komen-mengomen:

 

Friends