Tuesday, May 27, 2008

CaYA LAh~

credit to luckystar(nubhan fan)

wah~
terrajin plak update arinie..
saje nak story sikit..
nubhan~..
skrang addict with nubhan..
tak taulah nape..
dulu.. tak de lah gemar sgt ngan budak sorg nie..
tapi sejak tgk diari AF..
ok gak budak nie..
dulu minat kat riz..
TaPi.. tak tau nape bleh beralih ke araH plak..
kekekke..
MinT kalu tak Undi.. tak leh lah kan..
so.. aku memng undi.. byk2 plajar Af..
aku undi dia pling bayk.. 5 kali.. kekekek..
saje.. lagi pun celcom aku baru topup..
dan celcom adelah no yang aku jarang msg ngan org.. so..
tulah kaedah aku mengabiskan topup ku..
lain2 AF..

AF 1 - KHai( pakai hp kakak ku sekali..)
AF 2 - Zahid(sekali)
AF 3 - Diddy ( tapi dia terkeluar plak..)
AF 4 - tak minat sape2...
AF 5 - Pun tak minat sape2..
Af 6 - NUbhAn (5kali)

persamaan Nubhan Dan Zahid??? Oren???
nape fan club dia pilih warna oren??? aku pun tak dpt trace lagi..
tulah sejarah AF aku.. kekekke..
sangka tak??
sejak malam semalam hingga ke hari nie..
kalu bukak google je.. search nama NUbhan..
"ate kome nie dah giler ke??" berkate pada diri sendri..
hehehe.. mungkin sbb tak de kije..
kekkeke.. mungkin sbb aku suka lagu mase final tu..
sbb memang feeling abislah..
tapi aku mcm nielah.. kalu minat tak delah fanatik sgt..
ok2 je.. tapi nk jugak tgk nubhan live.. mesti tinggikan..
aku dah ar suka org tinggi2 nie..
sbb aku tinggi (170++) ++ tu ape?? bersama2 kasut tinggi..
kekekkeke..
tapi aku cuma berani tgk dia dari jauh jelah..
yelah.. aku nie pemalu.. kekeke.. "whatever"

pe lagi???.. sok kenduri umah aku.. jemput lah semua dtg..
ari nie abg aku balik.. so besok terjwab segala persoalan tentang praktikal..*hope So*
tadi abg aku balik.. mcm nak sambut peguam pulau batu putih balik... makn2 bagai..
maklumlah anak lelaki sorang.. baru 9hari pergi melawat eropah.. kalu kena duduk sane 2-3bulan.. agak2 siap pasang kemah jamuan...
kekekke... tapi dapat baju amstermdam.. mcm tu ek eja dia?? entahlah2..
k lah nak tido.. dah lmbt nie.. hehehhe.. bye2...







notapipi: mesti peningkan spae2 yg baca blog aku nie?? tak konsisten langsung.. alah mals nak amik gmbr kat labtop lain.. untuk pengetahuan UMUM.. sy menggunakan 3 labtop.. so.. kadang2 crita yang aku nak crita tu.. gmbrnyer tak de dlm labtop yng di guna.. so terpaksa crita lain kali..hehhehe.. harp maaf2.. so jumpa lagi.. :)

2 org Komen-mengomen:

moroka on 27 May, 2008 said...

cik ja, amsterdam lah. baju amsterdam yg kaler oren tu ke. kalau kaler oren tu saya tau brapa harga dia :p

cik ara on 23 September, 2008 said...

hohoho..
diddy af3 ke?? bukan af4???

 

Friends