Monday, May 5, 2008

I'm stuck...



pernah tak rase doing the crazy thing..
like jd org tgh kepada 2 org kaple???...
aku skrang dpt rasekan..
nape org selalu nasihat.. jgn jadi org tgh..
aku jugak yg salah last2...
aduh2... i never did again..
perkara tu takkan aku ungkit dah..
actually bukan aku nak campur sgt..
tapi dah dia dok cite2...
so aku kena lah jalankan tanggungjwab sosial..
tapi dia yg tak faham2 dgn niat baik aku..
aduh2 si r dan s y nie.. aku pelangkung karang...
korang pelik tak???..
si Y tak percaya yg si R sayang kat dia..
si R tak percaya yang si Y sayg kat dia..
tapi dua2 syg satu sama lain..
lepas tu ape aku nak buat..
i do the best that i can do...
dah dia(si Y) tak percaya.. aku nak bwat camne??...
lepas tu dia(si R) nk mara aku plak..
aku cuma nak tong dia (siR)
sbb dia nak sgt kat budak tu...
tapi...
aduh sedihnyer aku...
bodohlah kamu cik ja..
kau sebenarnyer LOSer...
arggghhh...
I'm really stuck...
aduhai... sedih lah nak nangis je...
p/s: tak faham lah.. nape susah sgt nie...

1 org Komen-mengomen:

Rozalizda Liz on 06 May, 2008 said...

ala..ko tak payah pening kpala pasal diorg..
ko pk pasal diri ko sudah

 

Friends