Monday, October 27, 2008

Antara Cinta dan KAsih~

Aisyah- Antara Cinta dan Kasih~

Oh...

Tiada ku menduga
Setelah sekian lama aku sendiri... menyepi
Hadirmu bak selembut bayu
Menghembus dingin di wajahku
Mengeringkan air mata
Kau belaian di jiwa

Genggaman erat tangan mu
Membuat aku terharu
Keikhlasanmu sungguh
Mengusik emosi dan perasaan
Kau jua pernah dipermainkan
Kini kau ingin aku
Membelai di jiwa

Walaupun kau bukan kekasih
Namun bukan sekadar teman biasa
Hadirmu membawa cahaya
Di hati nan terluka
Di antara cinta dan kasih
Apakah ada jurang pemisah
Hadirmu membawa cahaya
Di hati nan terluka... oh sayangku


:Cat07::Cat02::Cat06:

teropong2 ape yang kekasih separuh masa aku dok buat tu~.......
di sbbkan aku single.. so ade lah kekasih separuh masa... iaitu.. kawan lelaki.. sudah nyata status antara kami.. so kiteorg tak kesah di pnggil syg ataupun ape2 jelah.. hahahha.. so giles rite.. mengedik scara terang2an...

tapi~..
salah ke berkawan bek ngan lelaki???
itulah persoalannyer.. hhahah..

nota pipi:... persoalan tu akan terjawab nanti setelah abis ku membuat report.. so tungguuuuu...

2 org Komen-mengomen:

kuIna on 28 October, 2008 said...

mari kita sama2 nyanyi lagu ;teman tp mesra'...

berkawan tak semestinya bercinta so berkawanlah tanpa mengira jantina.

Fitri on 28 October, 2008 said...

ooo jang oiii
ade kekasih separuh mase plak??
aduhai biler nk full time tuh??
wahhh wahhh xD

 

Friends