Friday, October 17, 2008

segala Bermula Disini~

hehehhe.. macam lagu UTeM plak.. di sini segala bermula cermerlang mencipta gemilang..lalalalal.. dan sebagainyer.. takkan nak nyanyi penuh2.. terkojut plak semua org nanti.. tapi.. at least oklah.. 2 universiti punya lagu aku tau.. satu UTeM satu UUM.. just nice... semua dah sedia maklum.. aku dah pun menamatkan praktikal ku di sini.. semuanyer berjalan dengan lancar.. dan penuh dengan kenangan.. byk yang aku belajar dan fahami.. yelah dulu kita student.. kita tak tau ape problem admin.. so mase kat UTeM nie.. byklah aku blaja.. heheheh.. terima kasih di ucapkan kepada of course bos aku.. Pn Ida.. yang banyak memberi pengajaran dan pembelajaran kepada aku.. terima kasih diatas segala ilmu yang dicurahkan.. serta.. minta maaf atas segala kesilapan dan keterlanjuran.. dan ape2 pun.. maaf ya.. semoga lain hari kita bleh berkerjasama lagi... tak lupa jugak kepada semua kakitangan HEPA... pegawai2 dekan.. semualah sekali.. trima kasih menjaga cikja selama ini.. selepas ini semuanye menjadi kenangan.. taklupa juga.. barisan MPP UTeM yang lalu.. yelah sebelum piliharaya ini.. pelajar2 UTeM yang pernah dtg ke Kaunter Hepa.. dan kepada semua yang mengenali diri ini.. cikja seronok dapt kenal dengan kalian.. maaflah kalu cik ade salah silap.. keep touch k.. ape2 pun UTeM best.. tapi UUM still the best.. hehehhehe.. sekian saje tribute to UTeM..

p/s.. cikja.. malas nak carik keje.. bley plakkan?? hahahhaha

2 org Komen-mengomen:

kuIna on 18 October, 2008 said...

salam ziarah..

hav a nice day.

Anonymous said...

di mesin photostat itu la aku kenal cik ja.. hahahaha

 

Friends