Saturday, October 25, 2008

Bila BF ade Pakwe...


~bile kwn baik mula menepekkan gmbar pakwe di FS.. apa kah berlaku???
~kate2 berbaur kutukan pun berlaku.. dan ape terjadi ape bila kutukan itu mempunyai serangan balas???
~serangan demi serangan... membuatkan idup tak senang.. ape bley buat.. kalu org jels ngan farid kamil???... kite cuma bley.. gelak je.. wkakakakakaka....

~ iniplak dekat ruangan komen friendster..

si pakwe~
10/25/2008 3:44 am

  • tl;dr
    too long didn't read!!!
    hahaha~
    aduhai cik ja
    harap anda maklum kiter neh x penah berkecik ati
    owh yg 1st tgok komen tuh cam terkejut sb mula denga cik ja memuji tp tgok neh eh mengutuk
    so mula la pkir yg bukan2 kekekeke
    tp after that segala pujian kami terima ngan hati terbuka terima kaseh kerana memuji kami tahu anda TERUJA!!KAMI YAKIN SB KAMI ANAK MALAYSIA... hehehehe~

    emm emm hati kiter besar besar tp muat tok sorang jek and da bersedia nk isi n seal hati neh hohoho~

    wahahaha terima kaseh kerna ingin terus memuji kami tanpa anda fs ini x kn ceria n aktif =P

    nih hati kiter muahahaha

    heartuh7.jpg
Cikja Comey~
10/25/2008 2:39 am

  • comment nie di tuju khas kepada seseorg yang terasa bila membaca...

    ~jgn lah geram2.. terima jelah hakikat bahawa.. farid kamil tu.. lagi ensem dari kamu..

    ~lagi satu... kamu jgn lah geram2... sedangkan saya bergembira.. berketawa2.. sbb segala kutukan tersebut adelah bercirikan gurauan semata2... jgn2lah kecik ati.. ataupun.. terasa ati..

    ~ bila menjadi org tgh antara saya dan norehan... beliau hendak.. mempunyai ati yang besar.. kalu tak camne nak layan norehan yang cengeng tu..opppss... wakakakaka..

    ~ lagi satu.. saya tertggu.. something sweet untuk saya.. sempena.. sesuatu berlaku ini.. aduhai...cepat2.. kalu tak bagi.. saya akan terus kan usaha mengutuk kamu.. hahhahaha... :P...

    ~ so ape mcm sudah tiup ati bagi besar.. wakakakka...

    lepas nie bley nyanyi lagu geram..
~ well.. fit... menjaga ati bebaik.. hahhahaha... ape2 pun... selamat menjadi keluarga.. i happy when norehan happy... ok.. i love norehan sgt2.. so jaga dia bebaik kalu betul nak kat dia.. beliau memang cenggitu.. kadang2 manja terlebih... hahahahha.. terkutuk lagi.. paper pun.. if something bad happen.. awas ya lo... hahahahha.. aku ngantuk sbb ko lah tau tak.. hampeh...

4 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

hambooiii... farid kamel... ingatkan anak saper la td...

Aidil Sharizaq on 27 October, 2008 said...

farid kamel?
ke farid kamil?ke faril camel?
hehe

Fitri on 28 October, 2008 said...

wah sampi ke sini citer aku ko dok sebarkan hehehehe pape pon doakan kot aku neh ade jodoh ngan an..of coz aku ingin kn die btol2 hope pe yg aku plan termakbul insyaallah
peace~
fit~

CikJa on 28 October, 2008 said...

hahhahaha.. geli plak aku dgr.. jgn dok jiwang kat page aku ye.. kalu nak tau tips goda pergilah ke www.Tipsgoda.com

 

Friends