Tuesday, October 14, 2008

best tak dok umah????

Best ke dok umah??
soalan lazim skrang nie...
best ke??
agak susah bagi seorg yang slalu duk umah nak jawab soalan tu..
best ke duk umah???
kalu tak best duk umah... aku nak duk mane??... sib bek ade umah.. bley lah aku menumpang teduh.. berserta.. menumpang segala2nya.. makan minum.. letrik...jika tidak.. dimana kah ingin ku bawah diri ini pergi???....
best ke duk umah???
best sbb aku bley makan secara percuma dan bersaiz pukal.. dan aku bley buat ape yang aku rase nak makan ari nie.. berserta segala makanan yang berada di dalam peti ais itu.. adalah makanan aku.. tanpa perlu berkongsi dengan sesiapa.....
best ke duk umah???
bila lagi korang nak rase menjadi sebahagian daripada bibik2 indon di malaysia nie.. melainkan korang duk umah.. dan mempunyai emak yang tidak suka akan kekusutan dan kekotoran.. berserta tidak suka melihat anak daranye menjadi anak dara pemalas...
best ke duk umah???
best sekiranya.. rancangan tv atau pun astro telah pun berada dalam otak kamu.. dan kamu tak perlu bersengkang mata untuk menonton..kerana kebanyakan cerita akan di tayangkan semual.. kamu just tunggu je.. sbb kamukan tak mempunyai ape2 kerja.. so tv tu bila2 kamu bley tgk... dan sekiranya.. best kalu kamu bley mengikuti rancangan tv tu sampai tamat tanpa perlu mendonload.. hehehehhe...
best ke duk umah???
ape2 pun.. tepuk dada tanya selera... bak kate aku.. semua benda kite buat... terpulang kat kite nak jadikan dia seronok atau pun sebaliknya.. so jgn merungut.. chill up.. renung2kanlah dan selamat beramal...

p/s:... teringin nak buat dadih chika tu... erkk. bila nak pi kedai nie...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends