Sunday, June 14, 2009

Terima Kasih Sayang..

♥Terima kasih tak terhingga ♥

kepada

♥ kedua ibubapa

♥ Allah s.w.t

rakan2..

kerana...

saya.. cikja.. penulis blog ini..
telah pun dapat kerja..
dan akan beransur2 pergi darri blog ini..
sedih2..
jgn rindu saya.. begitu jugak dgn fb..
doakanlah saya dapt pc sebijik..
aduhai..
rasenya benda tu..
kena lipat2 simpan dalam hati jelah...

selamat tinggal anggur..
saya kini nak tanam buah yg lebih bermutu..
bley dijual..
dapat duit..
seperti buah fikir.. buah hati..
eh buah hati? mane ade buah hati..
kalu buah hati bley jual ke?
eh2.. mane bley kena syg kat buah hati..
itu upgrade lain kali..
sbb skrang nie.. tumpukan pada kerja..
selagi blum tutup mata.. kerja kerja kerja..
sebnarnya.. cikja
T.A.K.U.T
ahaks..
dah lama seh tak kerja.. berckp pun..
ahaks..

yang penting saya bukan penganggur.. semoga tak bosan.. ahaks.. k see u soon.. take care until next entry k.. :D

notapipi:eh lupa nak ucap terima kasih pada ihsan.. keran bersusah payah nak edit blog nie.. ahaks.. memang susah coding dia tu.. aku pun tak lart nak edit.. ahaks.. takpe2 aku puji semangat ko tu.. nanti dtg tolong lagi YA?...ihsan adalah kawanlah.. jgn buat spekulasi negatif..

7 org Komen-mengomen:

aduka on 14 June, 2009 said...

waahhhh..!! tahniah..!!

keje pe ek?

AiE bAhRi on 14 June, 2009 said...

congrate.new job, hope new spirit!!

_ciK ja_ on 14 June, 2009 said...

aduka~
huk3.. kerja kontrak aje.. :D

aie..
hopefullylah.. huk3..

Mr Black gagak on 15 June, 2009 said...

aku xleh blah lagu ni !!

Mr Black gagak on 15 June, 2009 said...

spekulasi????? or kontroversi??hMM make me wondering :P

p/s: pisang kaki jd pisang tanduk...wkakkakakakkak ajai2

_ciK ja_ on 15 June, 2009 said...

mr black gagak~..
hahahahha.. suka atilah aku nak main2 dgn bahasa.. =P

Mr Black gagak on 15 June, 2009 said...

hahaha bahsa konon

 

Friends