Sunday, June 14, 2009

tukar layout II

fuh2..
penat betul tukar layout nie..
sbb tu kadang2 malas nak tukar..
dengan connection yang tak pernah beri kerjasama..
*terpikir nak tukar.. tapi tgk lah dulu*

dengan kerjasama...

cik seri
gitau mcmmane nak centerkan tajuk ngan haribulan atas nie..
dan blog beliaulah menjadi sumber inspirasi cikja..
http://queenlyana.blogspot.com..

mrblack gagak
sbnar jeles tgk layout blog beliau..
tu yg cikja tukar layout tu..
lepas tu..
beliau pun tolong edit gak.. tapi tak jadi..
sbb coding layout nie cikja pun pening..
nikan plak newbies mcm dia..
so thanxlah sbb pening2
walaupun header hang tu den tak guna..
maybe next tyme ok?...

ummu hanis..
akak cikja..
beri pinjam streamyx beliau..
laptop*sbb ade photoshop*


dan semualah yang terlibat.. tak lupa jugak yang memberi komen..
ahaks.. ape2 pun terimalah seadanya blog cikja skrang..

tagline pun dah tukar.. jadi..
CeriaCeRia cikja..
*tukar sbb untuk lebih best.. huk3 dan mcm ceriaaaaa (astro ceria)
untuk kita aje*
dan..
"hidup ini adalah ape yang kita impikan"..
yg ni ihsan yang bagi..

sgt suka dgn header baru.. memang cara betul..
huk3.. kan3?

notaceria: sejak2 sifu saya dah lari.. anak didik dia nie dah takde sumber rujukan.. erk.. susah hati betul.. sib bek ade teman2 lain.. walaupun tak sehebat sifu.. tetapi bleylah membantu.. huk3.. ahaks..dan dah tak ley berlagak dah.. * lipat3 simpan dalam hati..*

4 org Komen-mengomen:

aduka on 14 June, 2009 said...

wohh.. cik ja tuko2 layout la plak.. hee..

_ciK ja_ on 14 June, 2009 said...

aduka~
ahaks tetiba terajinkan..

Mr Black gagak on 15 June, 2009 said...

ok la tuu :P

_ciK ja_ on 15 June, 2009 said...

~mr black gagak..
huk3..

 

Friends