Tuesday, July 7, 2009

boys over the flower

pernah tgk cerita nie? mesti pernahkan? huk2.. ye2 cikja tahu cikja nie dah terlambat.. sbb baru nak tgk cerita niekan2?
nak wat camne baru tergerak hati nak tgk... nielah keje aku hujung minggu ritu.. ermm.. sebnarnya cikja dah tgk yang versi japannya.. hana yori dango.. sgt2 suka.. makino ngan Tsukasa.. hohoho..
cerita dia lebih kurang je.. tapi boys over flower ni gabungan hana yori dango 1&2 menjadikan cerita itu sgt2 panjang.. yang takde dalam boys over flower cuma.. yang pertandingan makino kena masuk tu.. yang lain sama gak.. tapi ade gak yang tak sama.. nak tahu pe yang tak sama? kena tgk2..
hohohohoh.. memang tak dapat di sangkalkan sama sekali.. memang best.. lebih best dari hana yori dango? owh tidak2.. aku suka hana yori dango jugak.. cuma bila tang part een gul ngan yijung tu.. aku suka kat boys over flower... sebb sgt2 sweet...
blum pernah aku tgk series yang suka kat watak pelakon tambahan.. kecuali cerita nie.. wah sgt suka watak een gul ngan yijung.. kalu bley biar diaorg jadi watak utama pun best sgt.. thumb up... suka2...
untuk sesapa yang tak benda nak buat.. pi2 tgk cerita nie.. sgt best!!!!!


* bestnya mereka nie*

kenapa suka kat een gul & Yijung?
sbb mereka mcm sweet dan Yijung tu aku suka dia sbb? dia sgt caring sgt soft sgt tough.. dan dia sgt tak tunjuk diri dia.. aku suka lah org mcm tu.. sbb dia mcm tak manja tapi sebenarnya hati kecik.. hohohoho.. aku suka.. memang aku suka.. eh!!! kalu kita suka selalu takkan dapat.. erkk... ok!!! aku tak suka.. sapa kata aku suka.. =P

*pssstt... awk semua jgn lupa tgk cerita nie.. kalu dapat tgk yg versi japannya pun syok..!!!!

5 org Komen-mengomen:

N.A.D.Y.A on 07 July, 2009 said...

aku komen dulu..yeay...aku gila kot tgk cita ni 2 bulan yang lepas secara online..hehehe..

very sweet and of coz la hero dia hensem..hehehe

percubaan menggunakan blgospot..hehe

-izad-

farhanfirdaus on 07 July, 2009 said...

pinjamkan cd cite...

attyfir on 07 July, 2009 said...

heronya very ensem..

BG on 07 July, 2009 said...

boooooooooo semua jiwang2

R.A on 15 July, 2009 said...

cik ja..aku da tgk cite ni...sgt bes...bes giler............

 

Friends