Tuesday, July 14, 2009

Sleeping Queen?


source:google..

jom buat soalan trivia
taukah anda bahawa.. cikja bley tido dimana2 sahaja?

ia tepat sekali.. cikja memang boley tido dimana2.. dan sedang buat ape sahaja.. nak2 kalu sedang mengantuk sakan.. yg sgt tak boley nak di bukakkan mata itu.. serta merta boley tido.. sgt zalim rasenya.. sbb kadang tu.. mcm eh tak sangka plak aku dah tertido.. sedang main game pun kadang2 bley tertido..
dan i LOVE SleepINg very MUCH...
kadang2 baru lepas bgn tido yg lama pun.. boley tido lagi.. ok2 sgt addict tau dgn tido.. dasat sungguh... nak2 bila tyme PMS.. lagilah rase nak tido sepanjang hari...

tapi ade beberapa perkara yang bley buat cikja tak boley tido..

arahan ibunda~

asyik tgk movie / siries.. alah lamanya tak tgk series korean..

asemen(maybe.. itu pun kadang tertido gak)

tempat baru (itu pun tgk keadaan tempatlah)

dan pemenang pertama.. ofcourselah internet n my lappy..

dan cikja sgt senang untuk tido.. bila pikir nak tido dan berada di dlm kadaan sgt ngantuk.. je dah tido.. dan sgt susah nak gerak bagi bgn.. kena gerak betul2 (cik Liz tahu) amik masa sikit nak bgn..
nape suka sgt tido? sbb cikja rasa bila tido cikja dah pergi ke dunia ciptaan cikja sendri.. dan dapat relax sgt2.. nak2 bila tyme hujan tu.. paling syok tido...
hah ape? pemalas? haish.. takdelah sgt.. sbb bila ade keje tidaklah tido.. dan cikja pling tidak suka bila tido cikja diganggu dgn benda2 tak berapa nak penting.. hahahah..
itu jelah..

notapipi: jom2 tido ngantuk nie!!!!... hohoho tyme lunchlah paling tak best tido.. sbb takut tak tergerak...

10 org Komen-mengomen:

farhanfirdaus on 14 July, 2009 said...

cikja bleh tido dimana2 ke? wah dlm blk air pun tido la eh hehe..

_ciK ja_ on 14 July, 2009 said...

bley je.. assal tak bau busuk.. hahahahha

yOnnA on 14 July, 2009 said...

aduhai cik ja! T___T hebat ah cikja hahahha. yang yonna ni, mmg bertuah ah nak senang2 tido. sedangkan rumah sendiri pon mmg bercinta la nak tido :D hehe

paan on 14 July, 2009 said...

sama la kita..kdg2 nek bas,sambil berdiri pun leh layan tido.aha

atty's on 14 July, 2009 said...

senang lah camtu tu cikja..kty nie payah skit..

Mr Black gagak on 15 July, 2009 said...

wah..cik ja ni mcm kembang laa..boleh tido dimana2 shj..hahha

ptt la cik ja cit sbb kuat tido yer ;p

Mr Black gagak on 15 July, 2009 said...

cik ja juga penah berdengk*r

Mr Black gagak on 15 July, 2009 said...

sy pernah dgr

Mr Black gagak on 15 July, 2009 said...

;p hahah

_ciK ja_ on 15 July, 2009 said...

yonna~
hahaha.. takpe takpe..

paan~
hahaha.. layan kan aje..

incik Black~
hahahha... =P yelah tu..
mane ade... pernah tido kat sebelah ke? hahahaha
=P bluek

 

Friends