Monday, March 2, 2009

kerjaan aku..


nielah kerjaan aku..
selama seminggu hari tu..
mengerjakan forum nie..
mengedit.. masuk bahan2 seme..
mewujudkan forum nie..
dgn bantuan..
K.E..
yang sgt hebat..
tak terkatalah...
beliau memang hebat sgt2..
beliau yg setup forum tu..
sbb connection den tak boley blah..
tak beri kerja sama langsung..
sabar jelah..
kalu tak kena cerai.. tak tau nak cakp pe..
skrang nie.. tak boley plak bukak Y.M
benci giler..
hahaha.. tetiba ter emosi...
ok korang
mahasiswa2.. sukarelawan mahasiswa malaysia...
ataupun alumni.. bleylah daftar nama kat
majlis sukarelawan universiti malaysia..
dan berhubung dgn mereka2 untuk perkembangan sukarelawan
malaysia..


WWW.MASKUM.ORG

hohoho..

7 org Komen-mengomen:

Intan Hanina on 02 March, 2009 said...

uyoh.. hang webmaster sana ka? caya laaa kekeke :D

.:CiK ArA:. on 02 March, 2009 said...

ok sila puji cik ara yang buat banner...hehehe

Kapten Luffy on 02 March, 2009 said...

wah...

KE on 03 March, 2009 said...

wah.. boleh tahan cik ara sekarang yeh. ;)

KE on 03 March, 2009 said...

alamak jangan puji aku lebih². nanti aku jadi tak keruan. takleh terima pujian. huhuhu

Anonymous said...

mcm best...apa kelebihannya?

CikJa on 07 March, 2009 said...

ien~
hohoho
saya tidak sehebat kamu..

cikara~
sibuklah kamu..

KE~
puji-pujian2 hohoh.. oklah tu pujian2..

dayen~..
kelebihannye?.. sekriranya kamu ahli kelab sukarelawan U.. byk kelebihan disana..

 

Friends