Saturday, March 7, 2009

SepaH~ MantoP Babe~

Akhirnye...
Juara Raja Lawak bukan AMIR...
bak kate ADLIN AMAN RAMLI..
kalu bukan SEPAH JUARA..
tidak akan percaya lagi akan RAJA LAWAK..


so terbukti bahawa..
tak semua org buta perut..
atau pun.. stomach blind..
masih lagi ramai yg celik2 mahupun yg agak2 rabun.. tapi masih lagi..
berjalan di jalan yg benar.. Alhamdulillah..

tension guwe tau dok?
kalu lah amir tu menang.. taktau dah nak khecik gapo..
sib bek kalah..
kalu tidak.. nangis pun tak guna..
Nanti amir akan kate.. I'm Sorry..
"OMG"2..

nasib baik2..
sepah?.. the best.. mantop.. kelakar..
terlayak sekali..
walaupun.. first week aku tgk raja lawak.. LNJ yang paling lawak..
tapi sekrang SEPAH is the best..
Tapi lawak JIHAN tadi pun best bangat..
oklah tu NO 2..

overall.. puas ati.. ANDA BAGAIMANA?


6 org Komen-mengomen:

Cik Peanut on 07 March, 2009 said...

sejak nabil bertakhta di hati,
tiada lagi raja lwak dalam hidup peanut..hehehhe

tak der lah, raja lawak kali ni peanut tak layan sangat...
heheheh..bukan tak best2....tapi..tapi..tak de pangganti nabil dalam raja lawak mahupun dalam hati peanut..hehehe

pst:pernah terminat kat chot..doyang chumey sangat2..lalalla

_ciK ja_ on 07 March, 2009 said...

Cik Peanut~
well Nabil totap No1.. tapi lebih kepada JOZAN.. hohoho..

Cik Peanut on 07 March, 2009 said...

zizan nom dua..hehehhe

_ciK ja_ on 07 March, 2009 said...

cik peanut..
zizan@gaia..no1 in myheart.. hahahah :P

Monkey D Luffy on 07 March, 2009 said...

aku x tgk... keje

NuR on 07 March, 2009 said...

kalo amir menang... mesti sumer org pakat boikot raja lawak..

apepun sepah terrrmantop!
sepah versi bujang lapok moden..

 

Friends