Saturday, February 21, 2009

Geng Upin Dan Ipin...

semalam..
jumaatlahkan..
satu benda yang tak terancang telah berlaku..
dgn cikjanye yang mengantuk kerana tido lmbt malam seblumnyer..
sbb godeh2kan blog akak den tu..
tapi tak jdi gak..
lepas tu.. siangnyer.. bgn awal.. tak berkesempatan untuk tido semula..
dgn esoknye nak pi exam PTD..
cikja di kejutkan dgn arahan*chewah arahan tu*..
daripada cik puan Fatimah.. untuk menonton geng malam tu..
memula ati dah berbelah bagi dah..
mak abah dah pandang slack giler ..
sbb kan keteguhan dan kecomelan upin dan ipin..
cikja pun kuatkan ati... menentang segala2 yang berlaku untuk pegi menonton geng...
wah~~~~.....
sesuatu yang tak merugikan dan tidak menghampakan sedikit pun hati dan perasaan den nie..
dan sesungguhnya terasa beruntung
walaupun terpaksa meninggalkan raja lawak..
dan pergi menonton geng..
sesungguhnya geng lebih lawak dari raja lawak..
dialog yang paling ingat dan bagai didadahkan adelah..
"ingat masa depan.. ingat masa depan"
hahahha.. korang2 yang tak menonton lagi mesti takdapat gelak..
sapa yang dah tgk akan tau nape cikja suka sgt bila dialog tu..
hahahha...
memang bila tgk geng..
rasa bagai didadahkan dan terasa macam addict sgt dgn geng...
bila nak kuar VCD?
nak tgk lagi.. nak tgk lagi...
sah sakit otak dah...

ok kepada semua2 tu.. yang tak tgk lagi...
anda adelah sgt rugi OK...
pergi tgk pergi tgk...

dan sesiapa yang duk obesea tu..
hohohoho...
taktaulah nak cakap pe.. sbb
geng memang best..
SETANDING dgn ANIMASI2 yang DI KELUARKAN oleh SYARIKAT LUAR NEGARA..
MACAM FAIRY TALE AND ELSE..


dan jgn bandingkan geng dgn budak lapuk ataupun putih ataupun mane filem animasi malaysia seblum nie.. owh.. tidak sama ok.. sgt2 lain..

**kan cikja dah kate cikja dah addict ngan GENG.. aduhai..**

pesanan penaja.. sila tgk sampai abis.. jgn tertinggal sikit pun.. tgk sampai dah takde ape2 kat screen.. walaupun mase tu org dah mula kuar.. sbb korang akan terlepas satu benda yang sgt lawak... kekeke.. percayalah..

kalu korang dah tgk.. barulah kita geng.. kekeke

2 org Komen-mengomen:

cato;patchi on 22 February, 2009 said...

waaa nak balik msia nak tgk, hahaha

_ciK ja_ on 23 February, 2009 said...

cepat2 balik.. heheheh

 

Friends