Saturday, February 7, 2009

Memandu itu bukan senang~

tadi pagi.. bangun secara terpisat2.. jauh2 terdengar suara mak.. *hajar.. bangun mak nak kuar isi minyak.. ko nak ikut.. ko dah bangun blum...*.. cikja rase mcm hah2 mimpi ko?..tapi ada ati gak menjawab.. jap ye mak.. *suara ati ke.. suara amik ati..* cikja pun kurang jelas tentang itu.. so bgn.. solat.. lepas tu mak dah kuar rumah.. cikja macam.. nak ikut taknak.. nak ikut tak nak.. hhhahhaha... mak panggil lagi..*ko nak ikut cepat ler*.. cik ara dah mendesak.. cikja mcm separuh pun bgn lah... tak salin baju.. pakai sweater.. pakai jean.. amik tudung ikin.. pun kuar.. mak dah bagi kunci.. *nah ko bawak*.. cikja mcm hah2 ape2.. so macam ok bwk jelah.. so nak reverse tu.. ok tetiba mati enjin.. lepas tu mati lagi.. hahaha.. cikja tgk mak dah cuak dah.. ok2 relax.. ape perasaan cikja? ntah mcm malas je.. hahha.. so bwk kete.. berenti jauh giler dari keta depan mase traffic light.. hahha.. mcm ape kehal.. cikja tgk mak dah cuak.. ok2 mak tak pe2.. relax2.. gua ckp sama mak.. sebenarnyer.. wa nak tonangkan jiwa gua.. hahah.. syyyhhh... tapi ok so far.. mase nak jalan tu.. cikja guna lah gear sampai 4.. mcm cikgu cikja ajar.. hahah.. mak punya marah.. memebebel je.. ok relax2.. berenti tuang minyak semua.. ok.. mcm memain je bwak.. satu tempat kat selekoh tu.. cikja mcm dpt kawal.. tapi mak cikja yg tak percaya mcm marah giler.. sbb nmpk mcm nak tebabas.. sebenarnyer tidaklah.. heheh.. so jauh gaklah cikja bawak.. yyolah jauh dari kedai belakang rumah.. hehehe..
komen omak?...
"ok2.. ko bwak ok.. tapi tak berapa cekap lagi.."..
den harap2 itu bukanlah2 kata2 yang mengatakan udah ko lupakanlah niat nak memandu tu.. hahaha.. sedih tau kalu mcm tu.. hehe. ok itulah cerita terbaru cikja~

4 org Komen-mengomen:

n4dh!3r4 on 08 February, 2009 said...

berusaha lg pasni cikja..
gambatte!! :D

aDuKa on 08 February, 2009 said...

hahaha..dh dpt bayang dah cane cikja bwk.. kalu sy duk sbelah cikja pn sure jntung bdegup kencang.. =P
xpe...lama2 kang bese la bwk kete.. =)

KE on 08 February, 2009 said...
This comment has been removed by the author.
KE on 08 February, 2009 said...

sebab tu lah dulu sebelum kita blaja berjalan kita meniarap kemudian merangkak.

bila dah pandai berjalan asyik jatuh je. kenapa?

 

Friends