Sunday, February 8, 2009

hargai diri anda..

tetiba.. cikja terpanggil tuk.. menyertai "Cara Menghargai Kekasih" walaupun kalian semua rakyat jolata.. ternyata torang lagi bersuluh.. cikja da bukan sahaja single.. tetapi skandal pun agak suam2 kuku.. tetapi tidak mengapa ye kalian.. sbb segala ape yang akan di coret jerit selepas nie.. adelah berdasar pembacaan cikja.. kekeke..
semua ini adelah kerana.. ingin memiliki perfume.. daripada..http://www.myperfume2u.com
pertendingan ini dari hafreze.com so oleh kerana mood ingin menyertai pertandingan meluap2.. so mcm teringin giler2 nak masuk.. so here i am..

baik lelaki atau perempuan.. cara mereka rase dihargai.. berlainan.. betul tak?..
so di sebbkan sah2 lagi mempunyai alibi yang tinggi bahawa cikja ini perempuan.. oleh itu.. sah lah.. jika akan cerita camne perempuan mcm cikja nie.. kalu perempuan lain idak lah cikja tau.. terasa dihargai..
so..
jika anda kekasih saya.. saya akan rase dihargai kalu...

1- setiap SMS saya di balas dengan rase disayangi....
..... bukanlah *I love U*tu.. jiwang2 tu.. tapi.. bukan dengan 2 baris atau pun.. dengan ayat2 yang ringkas.. nak2 kalu cikja bagi SMS komain lah panjang.. kalu ko balas ok.. erkk.. ko tak bosan ke.. dan jgnlah ko tetiba je berhenti SMS.. mcm eh?.. nape tetiba je tak blas..

2- sentiasa be there kalu saya memerlukan..

..... dia takkan merungut... atau buat mcm erkk bosan nyer dgr omelan cikja...

3- tiap2 bulan bagi pokok bunga rose..

..... yelah cikja nie suka sgt.. dgn roses.. so kalu tiap2 bulan dia antau pokok.. idaklah mati roses tu.. lagi senang kalu dapat dia antau sekali tukang kobun.. hahahaha...*ok mengarut.. genap setahun kenal.. dah boley bukan kebun rose.. kalu 10 thun?? korang byang kan.. kekeke

4- bawak.. cikja pergi shopping..
... walaupun cikja ini tak delah kaki shopping tapi mak cikja suka.. so macam bwk mak sekali..bole?..

5- mesin rumput depan umah...
..... ini bukan sahaja cikja rase.. tapi emak pun akan terpikat dan rase dihargai.. begitu jugak dngn abg ipar.. kekeke..

6- berbaik dan berborak2 dgn bapak saya..
.... powerfullah beliau kalu dia boley borak ngan bapak saya.. dan jugak ahli groupnyer... boleylah.. bukak parti politik sendri.. hahaha

7- bole tahan dengn kerenah cikja selama lebih dari sethun..
..... hanya yang pernah rase je tahu.. cikja nie.. teruk.. perangai ntah paper..

8- ........................


cukuplah 7.. rasenyer.. 2 yang pertama je serius yang lenlain.. mengarut je.. hehehe.. harap penyertaan cikja memberi persaingan sehat kepas semua.. hehehe.. ok sekian.. jom layan lagu.. dari arashi..love so sweet


8 org Komen-mengomen:

chokilala on 08 February, 2009 said...

haha. part yg mesin rumput tu kelakar betul. haha. haa masuk je cuba nasib. kalau ada rezeki, ada la. saya pun saje je masuk suka2. hehe. good luck :)

.:CiK ArA:. on 08 February, 2009 said...

caiyok2 cik ja semoga kamu menang..hehehe

_ciK ja_ on 08 February, 2009 said...

choki~
hehehe.. tau takpe.. chaiyok2

cik ara~
yolah tu..

cato;patchi on 08 February, 2009 said...

haha borak2 ngan bapak mmg wajib

Liz on 08 February, 2009 said...

yaaaa...susah jugak nak bersmbang dgn ayah aku..tgk misai pon da 'goyang'..tau takot!

nieja on 08 February, 2009 said...

wah
cik ja masuk eh?
aritu de tgk gak psal contest ni
plan mmg nak masuk, tapi mase tu
demam, xde mood la. skali tadi
hfrze ckp arini lastday.
hahaha.. mmg tak buat la.

btw, gudluck!

_ciK ja_ on 08 February, 2009 said...

cato~
hahaha.. tau tak pe.. bukan senang nak carik tu..

liz~
hohohoho..

_ciK ja_ on 08 February, 2009 said...

nieja~...
hohoho.. gudluck sgt2lah.. entry kite tak hebat mcm org lain. tapi oklah.. :D

 

Friends