Friday, January 23, 2009

Ceritaku Pandanganku~...part last~

ok akhirnye.. aku tunjuk jugak pic yg sebenar aku tyme pkn dulu.. arggghhh.. nightmare tau tak.. sgt2 buroks... ok korang layan jelah pic nie.. sebagai penutup cerita aku tu.. heheheh..




sebagai penutup mestilah kena cerita ari terakhir dan ari2 seterusnyer.. selepas dari PLKN.. aku penah lah jumpa diorg nie.. bukan semualah a few.. mcm liz(mase kat matrik),jue dan syam(mase melawat KMPP).. selain dari tu tak kot.. kalu ade pun mungkin aku dah ilang ingatan kerana lupa.. hahha.. kalu bole nak jugak jumpa balik semua2 member kamcing aku.. saje je.. tgk perkembangan diaorg heheheh.. lost contact??.. takllah sgt.. sbb no aku itulah takde bertukarnyer.. kekeke.. itulah penutup cerita aku sebagai.. wirawati program latihan khidmat negara...



ok layan lagu nie.. sbagai lagu penutup.. actually dulu akunyer lagu.. bukan nie.. heehhehe.. k bye PKN.. BYe MEmoRY..

3 org Komen-mengomen:

SERI yang SENI on 23 January, 2009 said...

apakah itu PLKN???? wakakakaka..
cik seri memang teringin giler nk join benda alah tue.. tapi..
hikkkkssss terlebih umur la pulek...heheh

_ciK ja_ on 23 January, 2009 said...

hahahaha..
pent letih ke nanti???...
itulah PlKN..
hahahha..

loque on 29 January, 2009 said...

liz tu cam kenal jerk..

anyway,loque tak suke g PLKN!!!
warghhh

tak de PLKK?
program latihan khidmat komputer?haha

 

Friends