Saturday, January 3, 2009

Idola Kecil~

*updated

Enjit-Enjit Semut~...
aku sedang dgr diaorg nyanyi secara ramai2 lagu nie.. pergh.. mcm aku penah dgr bebudak Akademi Fantasia..tapi takdelah sekiut bebudak nie nyanyi.. memang prefect.. so takley bagi dgr lah.. sobb?? ade sbbnyer.. tak kuar lagi kat UTuBe.. nanti kalu dah kuar aku update semula..

korang mesti kate aku ni pemint idola kecil??.. owh tidak.. sbb baru je tgk.. tupun sbb final.. seblum2 nie asyik terlepas je kalu nak tgk.. so tertgklah final nie.. ape2 pun.. sgt kiut diaorg nie...



feveret idola kecil aku.. wada.. mcm kiut je budak nie.. nak tgk dia? takde plak gmbr dia yes jumpa dah gmbr beliau dari blog..duke..
jap aku paste Utube nyanyian dia.. suara sodap sungguh..*tebelit2 aku ckp... hahahah..tapi betul.. nanti korang layan tau UTube nie..



betul tak sedapkan???.. dan lagu nie pun sedap...

"Ku tahu ku bukan terbaik..
namun ku rase kita molek
sebagai sepasangan merpati dua sejoli..."

dan akhirnyer.. beliau menjadi juara.. keke.. kesian kat budak adik penyanyi shahila tu.. dia pun bertanding.. tapi tak mendapat tempat pun... tapi overall.. idola kecil.. best jugak.. skrang aku dok mentengok youtube idola kecil.. syoknyer..~:D

6 org Komen-mengomen:

Liz on 03 January, 2009 said...

tak tgk je..nak tgk..tp asik miss..

CikJa on 03 January, 2009 said...

liz~..
samelah.. mcm arinie.. cm tak tau nak tgk ape..
nak tgk astro jauh dibawah..
so tertgk tb9.. kekeke.. layan kat youtube jolah..

Admin on 05 January, 2009 said...

haa. cute ye diorg

CikJa on 05 January, 2009 said...

ubey~
tau takpe.. memang kiut sgt2..

nieja on 07 January, 2009 said...

baru smlm i tgk bnda ni
osmet i bukak..
so layan saje..haha

CikJa on 08 January, 2009 said...

nieja~
hehehe
aritu pun..
tetiba je tertgk

 

Friends