Friday, January 23, 2009

YAhoo..



tetiba2.. tertgk astro kirana arini.. tertgklah.. duyung.. alah cerita yang maya karin jadi duyung tu.. tak pernah tgk last dia.. tadi tertgklah.. walhal.. benda tu ade je kat pendrive.. hahaha.. tapi mls nak tgk.. sbb mcm tak best je.. tadi tgk last diaorg ade nyanyi lagu nie.. so mcm seronok je..
ade byk sgt.. lagu ost Duyung... yng kena dgn jiwa single haku nie.. antaranyer.. teramat sangat-aznil, kenapa singgah kalu tak masuk-flava.. yang2 lain pun best gaklah.. tapi lagu kat atas nie paling syok abis.. bila dgr lagu terus tersenyum... hehehe.. so korang2 harap2 terhibur jugak.. nak kepada sesapa yang ade masalah percintaan ke.. masalah personal.. hadapi dgn senyum k..

4 org Komen-mengomen:

goasop on 23 January, 2009 said...

tibe2 teringat lagu flava tu. =)

Muhammad Azli Shukri on 27 January, 2009 said...

mcm nak tonton saja

cikja on 27 January, 2009 said...

hohoho..
memang sodap pun..
jgn lupa tgk duyung kat kirana..
heheheh

wan[06] on 29 January, 2009 said...

mcd?? kowang dth umah epal so tgk tu... tajuk br epal.. koment ar.. nak tgk pendapat kowang..

 

Friends