Thursday, January 22, 2009

diet~


ok.. memang cikja tgh diet..
dah dua hari cikja takdelah makan nasi byk2
makan secara berleluasa...

tau tak
cikja sebenarnyer..
.:. tak boleh tidak makan.:.
akan terjadilah..
..perubahan mood secara total..
cth??
tetiba termarah2..
tersedih2..
tersentap2..
menjadi sensitive
baru tersedar nape terlalu sedih waktu sakit aritu..
hahahaha...
teruknye cikja camne nak jadi kurus nie????

tak merasalah den nak kurus..
sok try lagi...
status skrang..
lapar..
hahhaha
padahal bukannyer tak makn..
hahhahah..
teruk2..
menakutkan..
sbb tu di sekat..
kalu tidak???
lu pikirlah sendri..
assalammuialaikum~


3 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

hah diet je tak cukup beb...workout sikit...baru turun..klu diet tapi bontot dok je, muscle tak workout fat r not burn...
insyallah ok grade ni aku dapat gelaran fizi-sion aku tlg ko kurus...but b4 taht ko ken r tlg dr sndr sebelum aku melangkah jejak ke alam aku yg senenar2nya...amin...doa tu!

CikJa on 23 January, 2009 said...

hahahha.. ok seram aku dgr ko tulis nie.. kekekke..

on 01 February, 2009 said...

cik ja
jom kita sama2 diet
he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

 

Friends