Saturday, January 3, 2009

ur my BF?

ade sesapa yang mengalami peristiwa diatas??..
kekeke cikja?? tentulah tidak.. '
sbb cikja single(chewah.. promote diri single..)..
heheheheheh

12 org Komen-mengomen:

aDuKa on 03 January, 2009 said...

hakhak.. privasi.. xyah tulis la psl sape couple kite.. =P

_ciK ja_ on 03 January, 2009 said...

aduka~
tak tulis kang kate tak sayang plak..
sib bek tak de pakwe.. kekekek

Liz on 03 January, 2009 said...

alhamdulillah..tak penah jadik lagik..sbb die slalu introduce aku kt kawan2 die..
tp aku bebel2 aritu sbb kt myspace die letak status 'single'..wakakakakka

chika on 03 January, 2009 said...

single?
sure?
sure a?

hahaha

_ciK ja_ on 03 January, 2009 said...

liz~
hahaha...
tulah. kalu dia ade blog.. mesti nak soh dia tulis kat blog jugak sesuatu yg sweet... hahaha...

chika~
seriuslah.. bley bagi sorang adik kat cikja tak kak chika??.. dan2 berkakak..

KE on 03 January, 2009 said...

kartun ni lukis sendiri ke? hahaha tak payah la nak tulis² nanti jadi pape kang tak pasal² satu blog delete.

_ciK ja_ on 03 January, 2009 said...

~KE..
aiyooo sifu.. cik ara terasa lah plak dgn ayat sifu itu.. hahaha... betul2 tu.. takpun nanti sedih plak bila baca entry2 mase gembira2..

KE on 04 January, 2009 said...

trasa? kenapa.

yOnnA on 05 January, 2009 said...

kesimpulannya jangan bgtau bf/gf kalau kita ada blog hahhha

_ciK ja_ on 05 January, 2009 said...

K.E~
sbb cik ara nak rase garam dlm mulut pun byk kali kena cuba.. sbb tu kadang2 tak semena2 dia teras.. wkakakaka

Yonna~
hah.. betul2.. sbb kadang2 ade jugak benda yang kite tulis dia tidak gomar..

Jaws on 13 January, 2009 said...

nak amik nih letak kat blog saya boleh?
hehehehe

_ciK ja_ on 13 January, 2009 said...

jaws..
ok amiklah..
sorry takdapat melawat blog kamu..
keadaan tak mengizinkan..

 

Friends