Monday, January 12, 2009

persoalan dihati

Aduhai rindu sgt kat kamu semua... rindu dkat blog ini jugak..
tetapi... ape boleh cikja buat..
celcom broadband.. tidak syg kepada cikja ..
asyik buat hal aje..
rase sungguh sedih... ade beberapa2 blog cikja tak boleh bukak...
cth yang ketara.. blog chika..(chika i miss verryyyyyy... muccccchhhh.. your blog.. tapi tak berjaya jugak bukak sejak dari post selepas lagu cerita bobby tu...)..
blog2 lain.. yang ade iklan nuffnang.. owh.. memang tak boley bukak langsunglah..
taktau nak cerita macammne punya sedih...
sbb connection very low..
kenapa??.. uik.. tidaklah cikja tau.. aduhai.. nape ek??


so seterusnyer..
tidaklah boleh mengupload gambar..
sgt seteres..kekeke..
takpe nanti trylah update tanpa meletak gambar..
lagipun.. cuma cikja je yg tak boleh baca blog korang..
tapi korang boleykan baca blog cikja??..
kepada sesiapa yang berkerja di celcom
tolonglah jawab persoalan dihati ini..

2 org Komen-mengomen:

Dieyla on 12 January, 2009 said...

ala ciannye die.
hik2~
ape kate pergi bakar je celcom.
hahaha~
ntah pape je broadband ni.
sampai hati buat cikja camni.
hehe~


err..
pakai streamyx je la.
tak pun pakai wireless.

_ciK ja_ on 13 January, 2009 said...

ermm sedih tau..
dieyla tolong lah bakarkan..
kalu cikja ikut ati nie..
dah lama dah cikja bakar.. geram je rasenyer..
tah apelah sbbnyer kali nie..
hampeh..
streamyx??.. huk2.. nak amik broadband nie pun kena ade mesyuarat tertinggi(ibudanbapa).. kot nak masuk streamyx.. ntah lulus ke tidak di mesyuarat tertinggi.. takut kena reject je..
wiyerless?? nak dapat mane plak??

 

Friends