Wednesday, January 7, 2009

*rintihan hati seorg penganggur single*

aku skrang nie..
makin sunyi makin bosan
makin sunyi makin bosan
kalu makin bosan??
makin makan banyak..
makin bosan makin makan banyak.

nape skrang baru terase kesunyiannyer..
sbb teman2 aku dikala kesunyian..
makin lama makin ade life hidup diorg sendri..
so taklehlah nak layan aku..
so aku pun kenalah cari mangsa lain..
aku bukannyer takmau msg kengkawan aku..
kalu msg an.. sure cerita pasal si fit tu..
bukannyer takmua dgr.. tapi jeles.. so macam ar biarlah..
kalu tak de hot story takdelah aku nak msg beliau..(kepada norehan.. sorry yo)...
roomate2 aku yang lain.. erk.. nak cerita pasal ape??
mungkin salah satu sbb.. aku dah kurang cerita..
so aku dah tak tau nak borakkan ape...
begitu jugak dlm blog nie..
aku dah tak tau nak tulis ape..
kadang2 aku sendri bosan tgk blog aku..
sungguh zalim bukan..
so tidak mengapa..
selagi anda semua membaca..
saya akan teruskan perjuangan menulis blog ini..

sebenarnyer i need a job.. sapa2 nak bagi aku keje..
bley lah tinggalkan komen..

saya boley melaku ape jua jenis kerja yang halal..
dan terletak di melaka..

*itulah rintihan hati seorg pengangur*...

9 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

nak anggur 20 kg?
anggur kaler merah k
HIHI

hehe
guraw je
alala
xpe
nnti x mngangur dh tu
oke

CikJa on 07 January, 2009 said...

hahaha.. enchek camera.. lama tak singgah..
anggur tak dijuallah masalahnyer.. dibuat makan sendri..
hahahah.. amin semoga cepat2lah cikja dpt keje

Fitri on 07 January, 2009 said...

erk? hang msg an...an citer sal aku?
adesh
ape lah yg ade kt aku neh?
toksah citer byk diam2 jek =P
rilek ar skrg neh rase cam ssh nk carik keja kn ngan eko mleset neh
huhu
keep on tryin k =D

CikJa on 07 January, 2009 said...

hahahahah...
kamu bacalah plak..
ingatkan dah tak baca dah..
kekeke..
yolah lama tak komen..
sib bek tak ngutuk,,
kuang2...:P

attyfir on 08 January, 2009 said...

salam cik ja..sudi singgah blog kty..
lawa nya blog nieh.hah..

kita exchange link ye..sudi le ke blog kty selalu..

Fitri on 08 January, 2009 said...

haha
tibe2 tergerak ati nk bace
skali tgok ade plak name aku ades
dpt tau ko kutuk aku ban blog neh
lol =P

Erieq on 11 January, 2009 said...

kenapa kita sama yek.,kakakaka bosan jer makan bosan jer makan nasib baik saya tak gemok.,huhuhu

Aidil Sharizaq on 11 January, 2009 said...

hehe..sian
nasib baik ade dunia blogging ni..satu keje gak nak buat blog..
ok pe...

CikJa on 13 January, 2009 said...

k.Atty..
ok nanti internet dah elok sikit..
cikja try add link kamu..

soul..
uish.. u ban tak pe.. tapi..
tolonglah jgn bagi celcom ban..:((

erieq...
metobolisme tinggi kot..
sbb tu tak gomuk..
metobolisme cikja??
hampeh..

tipgoda..
tulah pasal.. kekeke..
nak amik pensihat cinta tambhan tak??

 

Friends