Tuesday, January 20, 2009

peliknya~

Sorry ya kawan2.. bukan cikja taknak respon cepat2 ape yg di tulis di chatbox.. tapi.. cikja sendri tak boley tgk chatbox cikja tu... sbb sejak 2 tiga menjak nie.. cikja cuma boley tgk yang ini sahaja..

so tak boley tgk sidebar sebelah kanan.. kalu nak respond chatbox pun.. tunggu notaction dia..kat email.. so agak lambat lah respond.. kekeke.. so korang2 yang dtg menjengah ke blog cikja nie.. drop comment k.. so barulah cikja tau.. korang penah nyinggah dan membalas singgahan kamu itu.. ade faham??.. heheheh

cikja peliklah.. setahu cikja.. takde plak buat salah ngan sesapa.. tetiba cikja cik account chat box cikja.. ade org tulis nie??? "banganglah korang nie".. lebih kurang gitulah.. cikja dah delete dah.. malas nak layan loser mcm tu.. nak kutuk2 pun.. biar depan2.. baru ar hbat.. hahaha...

ok kepada yonna~... email cikja.. iciikja@gmail.com.. takpun.. letak ha_nie86@yahoo.com

1 org Komen-mengomen:

kuIna Jentayutiara on 22 January, 2009 said...

biasa la dik.. dunia blogger nie mcm2 ada...

 

Friends