Thursday, September 18, 2008

:girl_2::garfield2::garfield17::girl_2:

ari nie lemas betulll...
kena jadi pendiam..
sbb aku TAK SUKA
kat ....(ayat ini telah di sensor)..... aku nie..
kalu dia ajak ckp pun..
aku ckp2 mcm suka tak suka je...
sepatah2..
susah nak tgk aku cam tu..
kecuali aku TAK SUKA
aku penah merasainya.
mase aku kat PKN dulu..
berpura2 macam suka..
tapi tak suka...
geramnyer2...
aku tak suka hidup camnie...
erkkk...

3 org Komen-mengomen:

topo on 18 September, 2008 said...

hohoho xnmpak la plak sape yg dok blkg cik ja td...

D.i.e.y.L.a on 18 September, 2008 said...

errr..
tak baik hipokrit.
haha~

tapi takkan tak nak layan langsung kan.

takpela hipokrit sikit.

dalam hidup ni kadang2 kene gak jadi hipokrit.

hehe~

_ciK ja_ on 18 September, 2008 said...

~topo
hahhahaha...
kate dah tak mau naik HEPA dah..
wakakkaka


~dieyla..
keadaan menuntut kite jadi begitu..
erkk.. kalu bley.. nak elek je..
ingat senang ke nak jadi hipokrit..
erkk.. i not a good actor..
selalu berdoa agar tak terlepas ckap..
hehehehhehe... just 1 week to go.. lepas to bye2...

 

Friends