Sunday, September 7, 2008

puasa~

:flower:salam... ops..baca2 balik blog aku nie.. baru terremind.. bawah aku tak de post tuk bulan puasa.. atau pun mengucapkan selamat berpuasa.. isk2.. dah masuk hari ke 7 dah.. ish2.. well.. bak kate aku sblum nie.. bermcam2 benda dlm kepala.. tu yg kadang terhambur mcm tak hengat2... kekeke... Slamat berpuasa semua.. jgn malas2 puasa... bukan selalu sebulan stahun sekali je.. nak raye je tau.. kekeke.. opss cerita psal raye.. baju raya aku dah siap dah.. nanti ade mase aku pastekan kat sinie.. kekek.. tema aku?? biru sudah tentu.. mcm dlm post aku seblum nie.. dah siap sblum puasa lagi.. kekeke.. nmpk mcm bly pakai.. kekeke.. aku nie skrang makin lama makin besar.. aduhai.. tak taulah kalu tu cuma perasaan aku.. tapi really hate it.. bukanyer tak nak diet.. tp.. argghh.. tak suka kalu tak makan.. kenot2.. hahahahhhah.. harap2 lepas nie bleylah diet..wish mee luck

:pompom: :pompom: chaiyok2 chaiyok kurus...:pompom::pompom:
ok update terbaru tentang aku~
  • status: still single and avaible..
  • work: tinggal 23 hari lagi.. lepas tu abis praktikal... lecturer observe minggu depan dia dtg...
  • mood: rindu sgt zaman di Universiti.. tyme jadi student.. tyme puasa2 nie lagi terasa.. teringin nak makan makanan sahur pak andak( sambal sotong kering, telur cincang bersalut mix fruit,ikan kering) haahha serius.. korg2 yang tak merasa lagi takkan faham... nak2 bila korang kena pi keje tyme ngantuk2 dan pukul 5 ptg baru bley balik.. sedangkan dulu korang membuta tak hengat dunia...
  • future: bley tak aku kate aku tak merancang lagi.. ataupun malas nak merancang?? kekeke

:girl_11::girl_8::girl_11::girl_9::girl_8::girl_11:
erm.. itulah yg terbaru.. tak update sgt pun mcm tulah jugak sama macam post sblum nie.. cuma sikit2 je update.. yang pasti selepas nie aku akan jadi penganggur terhormat..@ mengambil title chika penganggur berhias.. kekkeeee.. yang pasti.. parent aku sure bising soh kije.. kekekek.. dan aku senang lenang.. menjadi pengabis boras... ntahlah.. sebenar nyer tak prefer nak keje.. nat continue study.. tapi tgklah camner ape kate survey(mak) kekeke.. tapi mak siang2 dah berkata survey.." keje dulu jangan ngada nak sambung2 nie.. dah keje baru sambung... mcm abg ko...":girl_1: sdihnya aku... yang lagi best.. mak kate kawin pun bley sambung gak( ermm.. mak memang suka kalu aku kawin awal... hahhaha.. tapi mak saya nie mcm tak layak kawin lagi...)
dah stop.. malas nak cerita.. sebenarnya benda ni2 bukan bley nak rancang2.. kalu dah sampai seru.. dush.. dia dtg mcm ribut.. so relax ar... hehhehhehehehe..

:what::what::what::what:
pe lagi ek?? dah lah cukup2.. next post aku akan ku crita pasal genting LKS , si zarul yg sengal, serta Merdeka day di dataran Pahlawan.. so see u next post daaa~


:girl_11::girl_12::girl_9::girl_15::girl_10:
update:maaf tersilap.. puasa nie otak lmbt function..

3 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

salam cik ja...

ehei..bukan sebulan sekali daa...setaun sekali daa....hehe!!

sonok la tengok blog cik ja ni...ade kucing main pom2 lagi...wewiiitt!!!!!!!!

Anonymous said...

HAHHA
tu laa
bru nk tgur
tgk ecahkoop tgur dlu
wah sebulan skali??
AHAH

btol2
tyme jd student nie best
sahur n berbuka ngn kengkwn
ramai2
best2
kdg2 windu gak nk brbuka kat umah

CikJa on 07 September, 2008 said...

ecahkoop~
alahai typing error...
biasalah bulan puasa nie kdang2 tersilap... kekekek.. ampun2..
kucing tu cuma penaik semangat.. comeykan.. kkekeke

enchek camera~
tulah dulu duk U duk pikir bila nak berbuaka ngan family..
skrang doklah nak berbuka ngan toman2 ...
hahahhahahhaha

 

Friends