Monday, September 8, 2008

bila jauh di mata~

salam semua.. kepada yang berkunjung.. terima kasih di ucapkan.. kepada yang membca pun samalah terima kasih.. membaca repekanku ini.. aku adelah seorg yg suka merepek.. sila jgn ambil hati ye.. kadang2 ape yang di ucap adelah merepek semata2..
berbalik kepada tjuk di atas.. sedar tak kite.. bahawa kite akan menghargai sesuatu apabila ia jauh di mata??? opss.. kalu anda pikir ini adalah post jiwang.. anda silap.. sebenarnye.. nak cerita pasal.. betapa saya rindunye.. kehidupan sebagai seorg student...sebagai student UUM.. sebagai penduduk Kolej kediaman Bank Muamalat... sebagai pembeli makan pak andak..
ape yang dirindui??

  • first of all untuk bulan2 pose nie.. rindu sgt ngan nasi kerabu.. tu yg bila usha blog sorang budak UUM.. dia paste plak nasi kerabu ayam.. yang menjadi feveret aku.. aduhai.. tercabar kewibawaan aku.. kalu aku ade private jet lama dah aku terbang ke sana..
  • second.. aku rindu sgt suasana sahur disana.. bgn2 kan rumate aku.. buat2 lawak sikit.. sblum menyambung tido.. atau pun.. tgk muvie.. gelakkan sesapa yang ade klas pagi.. menyampaikan pesanan penaja sesiapa yang mahu bgn soh kejut..
  • ketiga~ rindu sgt ngan masakan pak andak(mcm aku cerita dalam post tadi)
  • keempat.. berhebinasi secara berleluasa.. tanpa mempedulukan org sekeliling...
  • kelima.. marathon cerita bersama2 rumate2 ku..
  • keenam.. main game carik2 barang bersama rumate2ku...
  • ketujuh.. bertolak2 nak turun beli makan sahur..
  • kelapan... bley pikir mahu bangun ataupun tido semula.. nak pi klas ke tak..
  • ke sembilan... rumate2 ku sekalian.. kwn2 ku.. suasna bilik ku yg sempit..
  • kesepuluh... rindu nak jadi student semula....
ARghhh.. giler sudah aku... dulu2... beria sgt.. seronok.. nak cepat2 abis blaja.. skrang rasekan.. hahahaha.. aku rindu zaman bersuka ria ku.. rindu sgt2... seriusly..
:cry::girl_1::cry::girl_1::cry:

disebbkan kerinduan ku menjadi student.. ari tu aku telah menunjukkan kegilaan ku .. ade ke patut tolong org buat asemen.. dah lah budak tu budak engginering.. so tersasar jauh dari ape yang blja.. n ape yang aku buat pun aku pun tak brapa nak faham.. so ngarut jelah.. tapi macam puas sgt dpt tolong seorg student... so sapa2 yang nak mintak aku wat asemen dia.. korg mesti buat aku rindu zaman student ku.. hahahhahahah.. k lah aku mau tido esok kirija.. aduhai..

5 org Komen-mengomen:

Chika Chika on 08 September, 2008 said...

saya rindu ukm juga.

Yot | is | Yati on 08 September, 2008 said...

hahahhahha...cik ja..bukan kolej mualamat salu tadek air ke? upsss..yang tu tak rindu ker?

btw, da berjaya membuat rumah baru..sile ler singgah.

CikJa on 08 September, 2008 said...

chika:.

rindu UUM yang jauh nun disana... ermmm..


cek yot:.

pasal benda tu ilang mood rindu den... tapi nasi kerabu dia sedap camne??

Anonymous said...

tolong buat bengkel la... da menyampah da buat bengkel ni hohoho

iEn on 09 September, 2008 said...

rindu cikgu2 kat sekolah.. terutame guru besaunyeee.. machoo kohkhohko!

 

Friends