Sunday, September 7, 2008

Genting Highland...

:wink::flower::wink::flower::wink:
salam.. di sebbkan kerajinan yang melampau..
aku buat post lagi.. yelah dieyla pun sudah 200 post.. aku dah masuk nak masuk sethun baru 50 post.. macam hampeh lah kamu nie hajar..

:girl_8::girl_6::girl_10::girl_8::girl_10:
mengikut title ari nie.. ingat nak story pasal genting highland ari tu..
ingat tak.. aku penah cakp kena pi genting highland..
kat sana heaven giler... sgt2lah.. seronok tak terkata.. dah sejukk..
ujan plak tu.. lagi pun pergi sana bukan berkursus..
tapi sbagai urusetia.. wajib lah bersenang lenang..kekkekek
ramai jugak muka2 yang aku kenal budak2 yang mengikuti kursus tu..
cth mcm shuk(budak yang urus war of the band mase pesta konvo) tandok n kwan dia..(budak persembahan minggu haluan siswa) zarul( budak yg selalu menepek kat HEPA tu) dan beberapa org muka yang agak2 familiar bagi aku..
dan bagi aku itu sudah seronok.. sbb takde lah mcm tak de org yang tidak dikenali..
kekekek.. aku pergi bersama2 abg n kak ipar aku..
yang menjadi urussetia bersama2 aku.. kak ida ngan kak min...
tapi yang tak bestnyer ialah..
hujan dan game outdoor seme tutup..
aduhai.. tak rezeki betul aku.. so tgk jelah dari luar..
mcm sgt hampeh betul..
baru rase nak bersuka ria..
maybe next tyme..
jom layan gambar plak. tapi wajiblah tak byk gmbr aku..
sbb pic yang ade gmbr aku dlm pendrive dan tak dapt di kesan plak pendrive tersebut..
len kali je..
pic2 nie aku curi dari fs kak ida..



nie kat front door nak masuk outdoor games


nielah semua bebudak yang ikut pi genting tu..
semuanyer gempak.. kepala bley layan...
aku tak dapt trace friendster budak yang pakai sweater kuning biru nie(sapa yang mengenali beliau sila memberitahu saya.. kenape??? saje je)..


nie tyme belagak sebagai pembeli kapal.. yang baju biru tu EncikNizam.. dialah dok uji kapal tu bley diri tegak ke tak..
yang baju itam tu kak ida yang baju hijau tu kak min...

tak bykkan gmbr..
nantilah kalu jumpa pendrive tu aku msukkan lagi gmbr.. kekekek..

:girl_4::girl_4::girl_16::girl_16:

next story..
dengan genting highlandlah..
aku kenal budak nie..
en zarul..
sbenarnyer sblum nie kenal gak.. dah nama pun dia slalu menepek kat HEPA..
mintak yg bukan2...
dok berkakak2 last2 rupanyer sebaya.. hahahhaha..
ade sorang lagi sebenarnya shuk..
aku tgk no ic dia rupa2 nyer..
dia lagi tua dari aku..
hahahhaha
tapi panggil aku kakak gak..
adekah aku nie nampk tua???
ermm.. tak best betull...
k lah nak pi bakar ikan serta membuat kicap untuk di cicahkan ikan tersebut.. kekeke..
see you..

:girl_9::bye::girl_9::bye:

4 org Komen-mengomen:

mohad on 07 September, 2008 said...

salam... apa khabar...

Dieyla on 07 September, 2008 said...

haha~
tahniah2..
mari kite update blog secara mengganas.
muehehe~

Anonymous said...

tak cuka~tak cukalah... ajai jahat... :P

Yot | is | Yati on 08 September, 2008 said...

eee'eee...kapal tu.hahahahah...kite penah buat masa program TOT Alumni. hahhaah..very the gile2. siap gaduh ngan orang yg tukang cek kapal tu. derang xmo bagi can. kate kapal senget la bla2 bla2. sunggut sweet skali moment time tu. ihikss...

eh cik ja, boley ke bubuh kat layout html(yg klasik nyer)yang update tu? cane? aja boley?

 

Friends