Thursday, September 18, 2008

BYak Bad Story??

:err::what::err::what::err:

erkk..
korang mesti bosan..
sejak dua tiga hari nie aku dok crita
sakit ati aku..
hahahahhahahah biasalah..
ZONE X makin hampir..
so perasaan tak tentu hala tu..
membuak2 plak..
bila pikir2 semula..
erkk.. giler ke aku nie..
tulah susahnyer jadi perempuan..
kadang2 keadaan tu luar sedar..
nak2 bila zone x tu hampir..
hahahahhahah..
so guy out dare beware..
kadang2 perempuan nie tak sengaja nak mara2..
tapi nak buat camne.. erkk.. setuju tak owg perempuan????
hehehehhe...

pada bebudak yang kenali aku tu..
erkk karang jgn nak heboh plak pasal org blakang aku tu..
sepak karang..
dia adelah masalah dalaman ngan aku..
so korang tak kena mengena bley lah bergaul mesra dengan beliau..
tau taklah.. beliau tu.. biarlah..
hiprokit pun dlm seminggu ni je..
lepas tu.. bye2 problem..

uols.. tau tak???
kita dah dpt kad raya(1 je pun)..
hah.. pada sesiapa yang nak antau kad raya tu..
yang ade terlebih2 kad raya..
dan setem bleh lah pos kat cik ja nie..
alamat??..
korang bley email cik ja Ha_nie86@yahoo.com..
lepas tu cik ja akan respond dengan pantasnyer.. alamt cik ja..
biasalah tgh sangap sangt ngan kad raya..
kekekekkeke...
dahlah uols.. nak tido.. selamt membaca..

4 org Komen-mengomen:

D.i.e.y.L.a on 19 September, 2008 said...

ooo..
pasni tak pose lak die.
kite dah leh pose dah.
ngeee~

_ciK ja_ on 19 September, 2008 said...

tau takpe...
lepas ni abislah kena perah keringat bersih rumah.. no excuse..

topo on 19 September, 2008 said...

hantar kad raya UTeM je la... hoho xpyah pos... campak je kat tingkat 3 tu.. hohohoho

_ciK ja_ on 19 September, 2008 said...

topo~
ok gak.. cepat campak kat tingkat tiga tgh sangap nak kat raya nie...

 

Friends