Tuesday, September 16, 2008

Tag Dari Cheyot

Rules:
* Link to your tagger and post these rules on your blog.
* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog


1. aku seorg yang sangat tinggi..( seme pun mepertikaikannyer.. tapi bersyukurlah at least bila aku chubby still tak nampk gomuk debab sgt)...

2.i like aiskrim bery much...( kalu ikut nafsu dan wang.. aku bley makan skali beberapa jenis aiskrim skali..)

3.suka tido... kalu tido rase macam tak mau bgn je... erkk..

4. suka sgt main internet.. bley jadikan tak leh tido.. sbb tu jarang sgt buka laptop.. kalu rase nak tido.. sbb nanti terpesong plak.. kekeke..

5. suka sgt baca blog org.. even seblum ujud blog nie.. aku dah ade satu blog kat friendster.. dan suka sgt baca blog org.. ape kaitan... hahhaha


6. aku seorg yang tak suka buat keputusan.. even aku nie blaja decision science(sains pemutusan) tapi tak suka buat keputusan.. malang sungguh...


7. talk without thinking.. hahaha.. akulah tu..tu kalu aku tak skema aku akan jadi cam tu..

**** eh dah bis dah...
kejap je rupa nye... hehehehe.. aku rase malas plak nak tag kat sapa2 pun.. sbb rase mcam diaorg dah wat dah...
thanx to cheyot.. sok2 tag lah lagi..
:Cat06:

0 org Komen-mengomen:

 

Friends