Thursday, September 11, 2008

:pingu_29::pingu_16::pingu_29::pingu_16::pingu_29:
tak suka... tak suka... tak suka..
kenapa dalam dunia nie mesti ade org mcm tu??
kenapa mesti ade org..
tipu2 dia sakit kronik..
lepas tu ngada2.. if betul2 sakit camne??

bencinyer aku...
korang tau tak aku benci kat sape???
kat seseorg...
kat seorg yang rapat ngan seseorg ahli keluarga aku..
biar aku nama kan dia sebagai Sampah dan seseorang yang rapat dgn ku tu..
dinamakan sebagai tong sampah( TS)

sebenarnya Si Sampah nie kire macam skandal Tong Sampah...
dulu masa mula2 kenal si sampah nie.. aku tak delah sakit ati sgt...
tapi sejak2 akhir nie..
aku mcm bengang sgt ngan sampah nie..
rase mcm nak pi kat dia cakap
"wei perempuan jgn malukan kaum perempuan lah"..
sengal betul...

uols mesti tertanya2.. ape lah msalah beliau dgn aku nie...
memang byk masalah dia ngan aku nie..
frist.. ade ke patut buat cerita burok pasal tong sampah kat seme org?? WTH..
second... lepas nganda macam s**t je ngan TS???.. ape kehal ko tu dah kawin..
third... baru aku tau selama nie dia kikis duit TS.. aduhai...
fourth.. pura2 bek.. tapi belakang hampeh( lepas tu aku buat kat dia balik)
fifth... menyampahlah... sakit ati je..


:pingu_32::pingu_27::pingu_32::pingu_27::pingu_32:

GEram Sampai Nak NAnGis..
dan ari nie selepas seminggu..
aku Nampk Dia(sampah) berbaik semula ngan tong sampah..
nak ngadu dia dah nak mampus ler tu..
aduhai2.. wei sampah ko ade laki dah ar jgn kacau laki org...

korang mesti kate aku tak sporting...
tapi korang rela ke kalu tgk...
org yang korang syg kena tipu dengan org??(korang tau ape yang ditipunye)
korang rela tak bila tgk perempuan tu mengedik2 seme benda nak ngadu org yg kite syg tu....
(oklah faham kalu dia kate bestfriend.. tapi ade lah batasannyer.. jgn lah smpai buat bestfriend kite menaruh perasaan kat kite)

aku sampai dah naik kesian dah kat Tong sampah tu.. macm bangang..
ade ke tak leh nak pikir bek ke buruk..
aduhai...
aku punyalah sakit ati..
abis lah pahala puasa aku rini...
geram~~~~~~......




nota kaki: tong sampah bukan boyfriend aku bukan jugak suami dia adelah seseorg yang rapat dengan aku...

1 org Komen-mengomen:

D.i.e.y.L.a on 12 September, 2008 said...

errr..
kat dunia ni memang macam2 orang ade.
adeh.

pening pale bace cite ni.
hehehe~

so sampah dengan tong sampah skandal je la ek.

biarlah diorang nak berskandal.

lama-lama nanti sampah tu sedar la.

sabar ye cik ja.

=)

 

Friends