Tuesday, September 16, 2008

Life Never Fair...

:kiss::sleep::bye::sleep:
kiss for U all..( opss untuk perempuan je ek)
sorry kerana broken your heart sbb lama tak upadate...
kiss tu tuk penenang hati.. hehehehe...
so U all tenang tak ati???
jangan lah mara...
sbb diri ini bukan lagi seorg student
tetapi seorg pekerja yang selalu letih dan ingin tido...
bak kata my bestfriend.. i nie pemalas.. suka tido..
actually betullah..
aku kalu dah tido.. paling susah nak gerak..
tak caya tanya rumate2 ku..
atau pun sesiapa yang pernah menjadi rumate ku..
tu pun kalu aku dah penat sgt...
kalu tak org gerak sikit dah bangun...


:wink::look::sleepy::look::sleepy:

macam entry aku yang lepas..
berkenaan tong sampah dan sampah...
anggaplah itu cuma luahan ketidakpuasan atiku...
life never fair...
baik sekolah Universiti pejabat..
akan jumpa org macam tu..
sbbkan dia aku dah tak sabar nak blah dari sini...
rase mcm dengar suara dia pun rase mcam nak muntah..
sungguh terukkkan aku nie..
once aku tak suka..
aku tak suka lah..
no turning back..
(tp tunggu lah ati sejuk dulu mungkin turning back how know..)
ntahlah.. aku nie pun bukan bek sgt..
tpi takdela segedik begitu...
sbb dia telah menjadikan satu kawasan huru hara..
aku benci dia.. "wei perempuan berambus kau dari kamus idup aku"...

:pingu_29::pingu_27::pingu_29:

beremosi plak.. dah sudah... lupakan..
biarkan dia terjun dengan labu2nya...
hahahhahaha...
mesti heran nape tiba aku gelak plak tadi dah marah2..
aku flexible...
jgn bagi masalah menguasai diri kite..
(chewah cakp cam bagus sgt.. kadang2 down gak)
ok2 cerita pasal entry yg aku happy giler tu..
korang tak dapat agak ke ape benda tu??
huhuhuhu...
tulah borang elaun praktikal..
korang2 doakanlah..
dapt awal2 sikit..
merasa lah aku nak beraya ngan kamera baru..
wah~...
aku bercita-cita nak beli camera baru..
kalu budget dlm 700 ke 800..
korang advise aku angkut camera ape ek??
aku nak yang cybershot dan gmbr dia tak pecah.. clear.. dan tak delah bila kecikkan dia pecah..
bagilah idea~

k thax sapa2 yang baca tu..
hope u all sabarlah tunggu ketibaan next entry aku...
pada cheyot.. thanx tag aku..
u lah org pertama tag cik ja..
suka2..
nanti cik ja jawab ek..
tapi skrang cik ja nak blah dulu..
bye.. slamat berbuka...

:pompom::flower::bye::kiss::pompom:

0 org Komen-mengomen:

 

Friends