Thursday, September 11, 2008

bila Tak de kije~

:pingu_10:erm cak... lama tak bersua muka dengan pengunjung semua...( wala... sungguh sopan bahasa itu) busy lah.. keje penat.. hahahah.. so tu yg tak update.. dan saya tak delah rajin mcm kak VP buat entry bebayk dan schedulekan... hehhe.. kerajinan saya blum lagi di tahap sebegitu sekali... hohhooo... lagi satu saya agak kureng bile nak update pada siang hari sbb sya
:pingu_36: so menyebabkan otak saya kurang function... byknyer alasan gue.. kekekek... disebbkan ari nie bos saya tiada.. tidak masuk kerja.. so sy berasa agak lapang sedikit dan berasa ingin mengupdate blog saya.. first of all.. terima kasih saya ucapkan kepada sesiapa yang sudi menjenguk ke blog yang tak seberapa best nie... tapi cukup lah untuk insan2 bosan seperti saya inie... nak tau?? dah dapat sofware Adobe Photoshop 7.. dan dah pun mengedit gmbar.. dgn simple sgt... nanti nak try edit mcm dieyla.. sgt kiut.. dan sgt jeles..
kekekeke... gamabr2 beliau menjadikan idola saya... heheheh... first touch up.. yang sgt simple.. alah baru2 try.. heheheh...




:girl_4: amacam sifoo.. kemas tak edited saya nie??? nanti saya paste lagi hasil karya yang di buat.. kekekke.. oklah see u guys..


Nota Kaki: napekah penggunaan bahasa ku begitu mulia?? hal ini kerana saya bosan.. wkakakaka...

3 org Komen-mengomen:

Dieyla on 11 September, 2008 said...

idola????

hak hak hak~

nak gelak terbahak-bahak rasanya.

aiseyman.

gambar-gambar ku sume basic je sebenarnye.

orang yg tere gile photoshop mesti gelak je tengok gambar ku.

ngeh2~

pape pun.

selamat mengedit gambar okeh??!!

kalau nak senang cari la tutorial.

belajar dari situ.

okeh?

=)

CikJa on 11 September, 2008 said...

.: DieYla :.
wakakaka... memang lawa seh..
disebbkan diriku tak dapt wat so.. kamu punya tu yg paling hebat..
selalu tgk tutorial 2 kat ner ek??

iEn on 11 September, 2008 said...

adeeeh.. sodapnyee dia makaaan.. meleleeeeh air peluh ku uhuhu!

 

Friends