Saturday, September 6, 2008

sudah kawin ka belum~

:wink::wink::wink::wink:
next post.. nak story about.. dulu pernah janjikan nak buat entry pasal MHS UTeM.. tapi asyik tertangguh je.. coz.. byk sgt benda yang nak buat.. nak cerita.. tambhan plak.. tak de pic.. so skrang.. korek2.. gallery laman web UTeM jumpa lah gambarajah2(tiru chika) nie.. kekekekek.. so lets see what that..(alahai.. dia upload tak ikut rank lah.. tak pe aku cerita satu2.. harap faham)


nie bino dan erm.. chinese nie lupa plak nama dia..
**nie tyme last nie.. diaorng dok nynyi lagu tak mengapa.. kesahnyer..bino nie mcm org lalu lalng je.. kekeke**
nie syam ngan eena.. diaorng nie nyanyi lagu...
kekekke.. aku lah pendera diaorg nyanyi..
nak wat camne.. terpaksa terima jelah.. so oklah pe dia org nyanyi..


sedang syam dan eena nyanyi diaorg nie kena belakon.. ikut ape yang sedang dinyanyi..
tu amir, (lupa nama budak nie),medi, amy..
beria bebudak nie belakon
gadis for the year..

nie mase openning
tgk tu bukan men lagi.. sat gi aku cerita camne bley jadi mcm nie skali..
ok2.. mesti peningkan.. sebenarnye.. benda nie tuk malam kebudayaan..ala mcam malam penutup Minggu Haluan Siswa.. aku di pertugaskan untuk jadi pegawai pemantau budak2 nie.. so aku lah punya idea benda nie.. kekekke.. aku lah susun atur bebbudak nie.. dgn bantuan.. BINO.. cerita pasal Bino.. he so cool beb wa cakap sama lu.. dia lah byk membantu aku... eh2.. cukup2 aku nak cerita pasl sketsa nie bukan BINO..
first of all.. sbenarnya.. crita nie berkesahkan di perhentian bus.. lelaki nak ngorat perempuan.. lepas tu lagu.. (sudah kawin ke belum) korang penah tak dengar lagu tu?? ala lagu yang mase final AF 6 yang ogy nyanyi tu.. untuk perancangan awal lagu tu patutnya semua nyanyi.. tapi bebudak nie punya cengelat.. dia nak soh duaorg je nyanyi.. so budak syam dan eena tu lah yang kena nyanyi.. kekeke.. aku tak kesah.. im cool.. kekeke.. korang perasan tak gmbr kat ats tu.. yg ade amir,amy, medi tu??... yang tulah diaorg kena buat lakon tyme enna dan syam nyanyi lagu sudah kawin ke blum.. kena belakon ngorat perempuan dan jadi perempuan gediks.. Ya Allah.. ko main payah giler ar nak ajar diaorg ngorat perempuan.. macam kayu memasing... kekekekke... at last.. nasib bek diorg reti mengedik.. tapi yg slacknyer.. tyme brigde.. tyme muzik je.. bebudak yang nyanyi nie.. tak bergurau.. ade ke patut di biarkan kosong je tyme tu.. aku dah pesan byk kali.. degil betul.. lantaklan korang yg malu.. kekeke keji betul aku... last2 crita dia lagu abis then diaorg bercouple.. tapi medi rupa2nyer ade pakwe .. pakwe dia dtg then mara.. pakwe dia (kute) buangkan bunga then nyanyi lagu tak mengapa... lepas tu yg kuar bino dan chinese tu.. hahahhahah.. yg tu lagi lawak.. sbb dia tak bawak mic.. so tak jadi sgt lah.. spatutnya trill sikit.. tapi dia tak bawak mic.. dgn alasan takut sbb mic tu berfungsi.. sbb dia nak nyanyi miming je.. cesh u bikin rosak program saje... tapi syg gmber dia tyme tu tak deplak.. tak best.. then pengabisan cerita dia dapt awek baru.. tu lah aje.. overall oklah.. sbb dia org berlatih cuma dlm masa 3 hari.. tu pun sekat2.. mcm tak overalllah.. so oklah tu.. saguhati je.. dpt no4 dari 10 group.. so far oklah..psst2.. korang faham ke?? kalu tak faham buat jelah faham bukan masuk exam pun.. tapi korang carilah lagu sudah kawin ke blum..syok tau.. tak caya.. cariklah.. kekek.. seronoklah.. k stay tune for the next post.. daaa~

~the girls.. yang pakai baju ungu tulah.. kuar waktu last lepas lagu tidak mengapa...jadi makwe baru kute...


~this is kute.. nielah yang nyanyi lagu tak mengapa secara miming~
:girl_16::girl_15::girl_16::girl_15::girl_16:


~update: dah update untuk fair n square semua org dpt masuk gmbr dlm blog aku.. smuanyer ade 10 org.. cuba kire cukup tak sepuluh~ rasenye dah cukup..

1 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

waahhh
okeyh la tu dpt no 4
pn
HEHEH

 

Friends