Wednesday, September 17, 2008

garfield o garfield

:garfield10::garfield3:
comey tak~..
kalu korang nak tau..
dulu2 nama samaran aku..
cik garfieldlah...
sbb nape garfield???
sbb dia comel ade rupa aku sikit..
kekekekeke...
nak bukti?? sat ek..
TAraaaa...
cuba tgk yang hajar tu..
kan ke garfield???
zalim sungguh..
byk2 org aku je kartun yang comel..
yang melukisnyer si ANN@ Norehan..
my bestfriend aku.. coursemate..
kijean ni dilakukan sewaktu aku..
oppss bukan aku..
kami.. bosan dalam klas Teknik Membuat Keputusan...
dan aku yang edit jadi ginie...
waaaa.. aku merindui saaat itu...

:cry::look::look::cry:

erk..
aku dah berazam...
akan menjaga ati pembaca ku..
so aku akan update secara berkala(wah~)
tgk lah camner...
tutup crita tu..
korang tau tak mane nak dapat garfield tiut tu???
kat sini..
selain garfield tu.. ade mcam2 lagi icon yang comey loteh lagi...
kalu nak blaja camne nak install kat sini
so have fun guys...

2 org Komen-mengomen:

me3n on 17 September, 2008 said...

ii garfieldlah salam kenai eheheheh.

CikJa on 18 September, 2008 said...

salam kenai adeck.. erkk...

 

Friends