Tuesday, November 25, 2008

bosan~

bosan.. saya sgt bosan hari nie lalu.. mentukar semua layout blog ini... kalu kamu semua ingin mengetahui.. bahawa diri ini tak pernah tak berasa bosan pada layout... friendster cthnyer.. telah ditukar sebanyak beribu kali agaknyer.. dengan jarak masa yang sgt singkat.. skrang perkara tersebut terjadi kepada blog pula.. heheheh.. adakan akan terjadi kepada bf jugak?? tet..tet..
bukan ape.. tidakkah anda bosan melihat sesuatu dlm kadar yang agak lama?? saya bosan lalu mentukarkannyer...kekekekeke.. ape lagi??.. sila pujilah wajah blog saya yang baru.. adekah lawa?? kekeke.. bagi saya lawa nak2 header tersebut.. sbb sgt lah... walaupun hanya tulisan.. ini adalah kerana.. usaha mendownload tulisan secara byk2 tidak sia2 keran pulangan sangat best dan menakjubkan.. syok abis.. kekeke.. sy gembira.. mesti kamu semua pelik nape tidak meletakkan pic saya di header tersebut??ini adalah kerana saya rase tidak comey...oleh itu tiada pic saya.. kekeke.. tapi ape2 pun memang lawa bukan layout baru saya.. walaupun simple.. kekekek..

langkah2 yang telah diambil untuk ilangkan bosan...
saya telah pergi berchatting di YM chatroom..
tetapi tidak menjumpai seorg pun yg boleh hilangkan rase bosan...
semuanye agak skema.. dan agak membosankan...
ayat2 yang membosankan.. apa nama penuh kamu???
arggghh diaorg tak tau ke.. aku ni malas nak ckp nama penuh nie..
erkkk.. bosan.. sampai saya terpikir.. adekah diri ini dah tua?? hinggakan chattinng yg suatu yg gembira pun bley dianggap membosankan??.. erkk.. selain daripada itu.. langakah2 yang saya ambil adelah menonton astro.. erk.. agak bosan kerana rancangannyer berulangan.. kalu tak tgk skrang jap2 lagi bley tgk.. kalu tak jap2 lagi esok bley tgk.. macam tak prioti.. malasnyer.. drama2 melayu sekrngkan streotype.. last sure sakit barah lah ape lah.. kalu barah tu sure barah otak.. aduhai.. ape diorg nie dah takde penyakit lain ke??? bosan2...
dan satu benda je diri ini tak buat iaitu mencari bf... hahhaha sbb keadaan aku yang dah nak dkt 2 minggu tak mandi nie.. dgn tak kuar umah mane nak carik bf.. hahahhaha giler ko???...


k lah aku nak tido semoga ilang rase bosan.. chow..

2 org Komen-mengomen:

alamanda on 25 November, 2008 said...

tu la. kan haku dah kabokan. gi borak kat irc. kat situ takde sape heran sape ko. huhuhu. asal jgn carik gadoh sudah. kang kene ban cam haku. aku kan sukezzz gado gado. iuk lapo la plak.

Fitri on 26 November, 2008 said...

hohohoh
nk da lame seh x msk ym room tuh haha
da tua2 cam nih x besh plak nk borak2 ngan diorang tuh sume
owh yer sal citer mlayu tuh...
diorang ske ending sedeh mati...
so barah otak tuh comfirm mati lol
joke joke
erm cam xde pape plak nk komen sal layout hahahaha

 

Friends