Sunday, November 23, 2008

entry tuk pijah (~kepilong aku~) tag dan award...

1. 7 ciri lelaki/wanita idaman anda:

aik nape 7???
-kelakar
-ceria
-positive
-daya tahan kuat
-romantik
5 cukuplah.. asal dia sayang kat aku... hahahha

2. 7 lelaki/wanita idaman anda:


- minat kat dia sbb minat kat zack imran dlm cite GHOST... korang tgk tak??
- cinta ati ku di saat ku sakit.. hahahha.. tgk smiling pasta semlm.. rase mcm ensem plak... aku suka org mcm tu... hard to say love.. but i like.. hahahhhaaaa...
-oh.. my very the... goong chan ... tgk crita mygirl.. sure minat dia.. tapi mcm dah takde lah cd mygirl.. aku bagi sape pinjm ek???
- oh ini pun sama aku suka watak berlagak dia dlm crta magician of love so real.. dan sgt suka berciri2 jejaka idaman aku... kekek
-well... dia memang aku suka... ako mustapha i love U muahxxx
-fahrin, well i ada untuk u... always bersedia je nak jadi makwe u... kekekkekek~

opss satu lagikan??? dia adelah jejaka idaman aku.. tapi tak jumpa lagilah...

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati:

1-7... happy sampai speechlesss....
4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:

alahai malas lah nak pikir...
skrang ni hanya pikir nak ke indonesia nak minum air avocado...hahha

5. 7 barangan istimewa yang akan anda hadiahkan kepada pasangan anda:

alahai lagi mals nak pikir sampai tujuh... paling penting hati aku.. wah~

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:

-dibius cinta..
satu cukuplah...

7. 7 rakan yang anda tag:

7 ek??? sapa nak gitau.. aku bagi je... wakakaka




__________________________________

button cenyom ... nie pun dari cik pijah...




dan award kat bawah nie......


best award nie cik ara bagi gak....

ok abis dah... semua dah buat dah pijah... pergh.... hahahhahahah

0 org Komen-mengomen:

 

Friends