Friday, November 28, 2008

kalaulah~

kalaulah aku sehat..
semlm.. aku dah ke KEyell.. tuk lapor diri..
korang tau tak?? yang kite dapat panggil lapor diri untuk management tranee pizzahut..
hehehe.. seronok mase tu..
mase dapt tau..
tapi.. byk sebb yang tidak membolehkan kite pergi..
selain daripada sakit..
ade jugak sebb2 lain..
yang pertama..
3 or 5 thun contract kena keje ngan pizza je.. mak aku soh pikir masak2 seblum terima betul ke aku nak keje ngan pizza je??
second...
tak confrim lagi dapat keje kat melaka... yolah kan aku anak omas terpaman mak aku.. so memang agak berat jugak ati dia nak lopaskan aku kat nogori org.. hehehe.. lagi pun aku nie tak pernah lagi duk jauh ngan mak aku.. melainkan aku duk kat KEDAH nun.. tapi still lagi di bawah pengawasan mak aku...

itu jelah.. kalu aku tak sakit dan syart2 kat bawah tu tak surenyer aku duk kat KEY eLL skarn.. jdi org key eell....hehehe.. well paper pun biarlah.. kot rezeki aku nak makan pizza free kuat.. dpt lah aku keje pizza tu.. hehehe.. well thanx tu my intiviwer aritu.. sempoilah tak sangka dpt plak.. dah lah aku macm makcik2 je cakp ari tu.. kekkekeke


notapipi: nape aku rase.. bila aku berfikir je kaki aku mesti bergoyang.. ntahlah.. sejak akhir nie aku ter perasan.. nak2 tyme aku intiview aritu.. mcm terbuat buat tau benda tu.. dan terperasan.. buruknyer perangai.. kena badi ana ke??? hahahhaha.. polik2..

2 org Komen-mengomen:

nieja on 28 November, 2008 said...

oh cik ja x sehat ke..?
jg diri leklok k..

takpe..
maybe de rezki lain lagi..

CikJa on 28 November, 2008 said...

a'ah ari tu tak sehat skrang dah sehat.. hehehhe... tak pe kot rezeki tak kemana... lepas nie blehlah usaha mencari kerja semula...

 

Friends