Thursday, November 27, 2008

Cikja~


oklah tu.. tak bley tukar kaler tulisan plak.. wakakka.. kalu korang nak bace korang highlight lah tak pun.. pi je kat blog dia.. wakakka.. mcm hampeh betul...tak tau nape dia tak ley tukar kaler.. wakakak...

hurm...spelk gadis yg berwajah manis ala sugarni?..hehehe inila cikja..erm..die skangni lg brsame geng campoxx...gengni seme x brani nk dkat...istimewala katekn..tp xlamo agi die signout ar...mesti sdeykan..cikja yang selamber dan bercite rase tinggi ala langit...hi3..dh ade pakwe lom?..cikja amat tegas dan aktif orgnyer...pegi PLKN la katekn...hurm...amat meminati bnde pelik2..tp benar...ha3.Next,die sukekan cabaran...jgn bikin die marah,nant abis seme kene mrh hahaha..so,bile kene mrh,wat2 takot dh r...hehehe..dan die juge seorang wanita yg mudah tersentuh...abis r klu die dh nangis....hahahaha.............owg kate,klu nangis jgn lupe tadah gune cwn...lpstu rase..klu masin mknenye ade penyakit,klu tawar,problem...

manusia mane yg xde penyakit???..seme ade pnyakit rahsia masing2..just xdpt dikesanje...huhuhu..ni dh mcm doktorla plak....insyaallah..doa2kanle ea...

pasal tadah air mate dlm cwntu...xyahla susah2,ambik kat pipi dh r...ha3


credit to along~



notapipi:.. well.. entry nie aku copy paste dari blog adik sedara aku.. yang aku dah anggap mcm adik aku sendri.. sbb dulu mase2 dia baru2 nak membesar.. dia duk ngan aku.. main sesama.. amik tikar bentang kat laman.. humban semua permainan.. main mak2 lah.. yang paling aku tak leh lupa.. kite org buka masker guna bedak.. camne?? amik bedak campur ngan air.. lepas tu.. sapu kat muka.. kekeke.. lepas tu jadi lah masker.. kretive tak???? kuang2.. biasalah idea kanak2 dumex memang cenggitu.. kekekek:P

1 org Komen-mengomen:

BUMGT 6970 - Management Consultancy on 29 July, 2010 said...

I really miss my UUM...

Kapten Kayak UUM 1996

ketam
uum 1990 - 97
Petronas

 

Friends