Friday, November 14, 2008

Friendster~

:girl_13::girl_2::girl_13:
aduhai... nape lah friendster.. tak leh bukak nie???
tension aku...
dah terbiasa buka friendster.. lepas tu bukak blog..
so kalu tak bukak friendster.. mcm dah tak buat satu benda dlm idup ari nie...
erk rindu bangat si sama friendster... waduh2....
ape2 pun.. biarlah friendstert tu... pagi tadi aku bukak dia tgh maintanen.. skrang aku bukak dia kuar problem to loading page.. ape ke pale hotak dia.. aduhai2... bingung2..
bencilah.. takde mood ari ne.. kekek.. chewah.. walhal arinilah mood paling baik.. tapi ari pergerakan aku terlambt sikit.. sbb sakit pinggang.. aduh2.. sedang2 aku menulis nie ibu plak memanggil... so skrang kena mengadap ibu.. nanti ya disambung semula.. see bukankah saya berkata bahawa saya nie seorg yang sagt sibuk.. ermm...









nota hati:... esok mula ceramah JPJ.. aku dah bley blaja memandu.. mintak2 ade org ensem.. bley usha2.. kekeke.. sbb aku nie allergic dgn ceramah2 nie confirm bosan tahap dewa 19.. errkkkk...

2 org Komen-mengomen:

IamYonna on 17 November, 2008 said...

fs mmg ngok gile!
semalam ok je.
tp semua kawan hilang!!
dr beratus tu tinggal 20 je.
eieieiei!!

selalu maintenance kejap je.
ni dah 3hr dah ni

CikJa on 17 November, 2008 said...

~yonna
tau tak pe...
kire ok tinggal 20...
cikja.. ilang seme..
mcm malas nak pi add semula... nanti2lah...

 

Friends