Wednesday, November 19, 2008

diri tercampak~ part 2..

3 hari aku di kesan kena chicken pox... ari nie dan semalam palinglah seksa.. memang gatal sesangt... mcm nak garuk2 je.. tapi tak leh nanti pecah plak.. lagi pedih.. so ape yg bley dia buat... cuma bertahan.. sangat2lah.. byk jugak naik.. blakang... kepala.. muka.. (cepat lah baik.. tak sanggup nak menahan kegatalan ini).. smlm... lepas tido kul11mlm kul 12mlm lebih mcm 2 terkejut.. takley tido2.. sbb kegataln melnda....erkk.. nak msg org pun takut menggangu plak.. kan bagus ade BF.. bley gak mengadu damba kat dia.. erkk.... yolah tu..nak kejut kan ibunda pun rase mcm mengganggu jugak... so tahan jelah.. dlm kul satu ibunda dtglah menjenguk.. so dia tahu nape tak tido lagi.. mengadulah bahawa gatal... ibuda pun gosok2kan lah... hendak ku mintak lebih.. gosoklah sampai ku tido... mau ibunda memberi kate dua kepada ku.. selpas itu... lex kejap... kuar tgk tb.. lepas mkn nestum...
ape2 pun sgtlah gatal.. anda dapat bykkan.. kalu nyamuk2 menyerang anda.. sebegitulah rase gatalnyer.. rase mcm nak kikis dan tampal balik..hahahah bley plak.. berperasaan begitu... takpelah ade hikmah dia.. so bertahan jelah...
adakah anda tahu bahawa.. diri ini sgt menginginkan ikan goreng..kekekeke.. selama 3 hari ini.. aku dah berasa sgt jemu memakan sayur2an serta nestum dan biskut.. cepatlah bek... setelah baik ini akan ku ajak ibu ke johnny.. makan steamboat.. alahai seronoknyer.....
ok pesakit ingin mengundur diri.. dan bermeditasi kerana sgt gatal.. erkk.. camne erk nak ilangkan gatal chicken pox???

nota pipi: erkk tak tau nak ckp pe...

2 org Komen-mengomen:

ummu_hanis on 19 November, 2008 said...

semoga cepat semboh. huhuhu. poyonye komen.

Liz on 19 November, 2008 said...

semoga cepat baik...
jgn garu2..kang bertompok2..tidak cun sudey kulit kamu

 

Friends