Tuesday, November 25, 2008

kehidupan seorg pesakit...

aku bagn tido agak lmbt.. untuk elak makan semeja dgn org yang bersarapan...yelah org yg bersarapan tu.. memang sedap2 aku dah lama tak makan yg sedap2.. asyik2 sayur kuah putih.. tak pun hanyalah kuah pindang.. selain daripada itu.. aku jugak hanya di benarkan duduk didlm rumah.. sudah agak lama aku tidak hirup udara luar.. dlm seminggu...
tapi thing happen for reason..
yang aku nanes aritu.. sbbkan perasaan je..
aku sedih sbb lain sebnrnyer...
tapi now aku dah tak berapa nak sedih dah..
life must go on...
heheheh..
ape yang aku seronok tentang bila aku sakit...
1- bila bgn pukul2 brapa pun boleh...
2-lepas makan bgn tingglkan sisa makanan dan baring semula di katil..
3-org lain bertungkus lumus di dapur dan aku berseronok menonton mawi di channel 112...
4-cik ara tidak bley memarahi saya jika tidak menolongnye membuat kerja2 rumah
5-aku bley berlagak seperti raja di kayangan.. sungguh seronok...

tapi aku tetap jeles.. sbb aku takda org bagi munga dan mengucapkan get well soon.. tak de jugak org kate.. sayang cepat baik ye...

ahhh.. keseronokan itu hanya sementara..
dan aku bersyukur kerana hanya sementara..
-sbb aku dah bosan dah hanya melepek kat katil ini.. mcm org tak de life..
-aku jugak sudah bosan makan makanan org diet...
-dan yang paling penting... aku nak mandi.. erkk.. catata rekod.. aku dah lama tak mandi.. korang jgn gelak.. akuserius nie.. sbb dalam petua org tua2.. org campak tak bley mandi.. ikut hati aku.. aku mandi je.. tapi.. dah duduk ngan mak dan abah.. kenalah ikut ckp mereka.. bila lah agaknya aku di benarkan mandi??...

aku berharap semuanye berakhir cepat sbb aku dah bosan hidup gaya gini.. takde life..
aku nak jugak amik exam memandu tu.. semua org dah pergi.. maksud aku.. cik ara dan akak ipar aku... tinggal aku je lagi...
hehehe.. end of this week aku dah bley kot mandi... ape lah susah sgt nak bagi aku mandi ntah..
dah lah emak dah pasang air pans yang siap shower tu.. erk.. tak sabar rasenyer nak mandi..
oklah dah pukul 10.35pg.. akademi fantasia 3 dah start chow dulu bye2...

4 org Komen-mengomen:

Liz on 25 November, 2008 said...

tutop idong...cikja lalu!!

Anonymous said...

fuuuu.
berapa lama dah?

CikJa on 25 November, 2008 said...

liz~
erkk.. keji ler tu...

chika~
dah seminggu dah erkkk tolong2

alamanda on 25 November, 2008 said...

org masak syedap takmo makan.

 

Friends