Tuesday, November 11, 2008

Eyes on Malaysia Part TWO...

itu korang nmpk tak???... menara taming sari... itu adalah next tour aku... kekeke..

itu selat melaka


itu lah pulau melaka buatan manusia...

part two.. kekek.. ni menceritakan tntang, apekah yang anda nmpk dlm gondola tersebut.. kekekek.. itu lah serba sedikit yang kamu nmpk...
kalu korang nak pi.. aku advise.. korang pi waktu malam.. sbb sure compom... lebih meriah dan masyuk giler.. sbb bley nmpk api... korang tau tak???... melaka nie ade adalah bndar cahaya... perghh.. wa ckp lu.. melaka memang so beutifull pada malam hari... kalu mlm2 nie satu lagi tempat yang aku advise.,. ade lah sungai melaka.. menyusuri sungai melaka... korang dah pernah pi tak???... sapa org melaka yang tak pernah naik lagi.. aku bley kate.. korang memang rugi... giler ar... korang bley terlepas sesuatu yang sgt2.. best... dan cntik sekali... :D... so mari2 beramai.. meriah2 kan negeri melaka...


p/s: kepada liz.. cepat2 balik.. seblum cuti sekolah.. compom ramai bangat org.. kekeke...

nota hati:.. lenkali aku masukkan gmbr menyusuri sungai melaka.. tapi aku nak korang semua... pergi dulu.. k.. seeu..

3 org Komen-mengomen:

nieja on 13 November, 2008 said...

amboii
bjalan sakan nmpak

soul on 13 November, 2008 said...

sakit nye mate tgok pemandangan area tuh hohohoho~

~ Kirana ~ on 13 November, 2008 said...

huhu..
belum sempat merasa eye on m'sia..

 

Friends