Wednesday, November 26, 2008

Smiling PAsta...

drama nielah aku tgk setelah aku elok sakit tempohari.. bak kate aku.. beri cinta pada ati.. hehehe..seronok.. enjoy giler ar.. chika.. kalu bosan jom2 layan perasaan tgk benda2 luv2 mcm nie.. erk.. boleh sentuh perasaan.. kekekek.. biasalah org tkde keje mcm aku nie. nak buat ape je??..so beri cinta pada ati.. kekekek.. so ter fall in love plak dgn cina nie.. so sweet sgt2.. korang2 patut tgk cerita nie.. skrang nie dok main kat 8tv weekend pukul 4.. sonok sgt.. bley layan jiwa.. cerita dia tentang seorg gadis cintanyer tak pernah kekal lebih dari 3 bulan.. mcm lepas tiga bulan je.. pakwe dia lari.. lepas tu.. dia terperangkap ngan superstar.. part nie yang paling best..tiba2 terfikir yang kalulah aku terperangkap ngan farid kamil ke, fahrin ahmad ke, tak pun paling busuk pun nubhan.. ar... alangkah heavennyer.. aku rase mase tu mesti aku terspeechless.. erkk...berangan.. tulah keje aku... takde idea dah.. cuma nak gitau.. korang tgklah cerita nie...

0 org Komen-mengomen:

 

Friends