Monday, November 10, 2008

Entry Untuk HYUuGA...

ok2.. next story from UUM.. kekek.. selain berjumpa kaum piak aku disana.. aku jugak berjumpa dgn teman blogger aku... siapa??? HYUUGA @ anas fahmi @ sesapa jelah nama panggilan dia.. sbb lain org lain nama dia panggil si HYuuga nie...
walau pun dah lama kenal dia.. tapi baru nie aku jumpa dgn beliau.. bukan ape.. cheq nie pemalu orgnyer.. kekekke... yang nak jumpa dia nie pun.. kena kuatkan somangat kekeke..
sepanjang aku duk UUM.. 3 kali aku jumpa beliau.. sekali mase makan nasik kerabu.. sekali mase makan tgh hari.. sekali mase ngan norehan... sebnarnyer.. beliau kawan norehn..
nie lah antara gmbr2 yang di ambil beliau.. saya tak amik gmbr pun.. malas.. kekekekeke..
nie pun cilok dari blog beliau...
harap maklum beliau dah ade kekasih.. so tak perlu lah nak ngorat... kuang2..
aku dan norehan daripada kamera hyugaa tyme nie aku jumpa dia.. dia angkut skali awek dia.. aku rase ade kite org amik gmbr ngan awek dia.. tapi tak tau nape dia tak up skali.. nak minta segan.. aku kan penyegan orgnyer... kekekeke...
there inilah hyuuga teman blogger UUM aku... mase aku crita2 ngan dia takut betul dia masukkan dlm blog.. seb bek tak.. kekeke.. ape2 pun.. nice to meet u.. hah.. dia pun antara salah seorg.. yang tak percaya cik ja nie kembar.. dan terpaksalah cikja nie bawak dia bertemua 6 mata ngan cik ara... korang kalu nak tau kemabr je tak korang pi baca entry cik ara pasal kembar tu.. kekekek.. tu pun still org tak caya.. nan adolah kami ni bukan kembar.. percayolah2...ok2.. kwn lepas nie bley lah lawati ke blog beliau.. skiranye.. ingin melihat kehidupan beliau lebih lanjut....

nota pipi:.. udah dua kali dah den UP nama hang kat sini.. satu lagi mase besday hang ritu.. kekeke.. amacam?? oklah tu yo fair n square...

2 org Komen-mengomen:

Hyuuga on 11 November, 2008 said...

kacak dol...
sapew ni??
hahaha

_ciK ja_ on 11 November, 2008 said...

geli dol.. wakakakka

 

Friends