Tuesday, December 30, 2008

2008??..

ok akan ku ceritaa dari babak ke babak..

...baBaK 1...
...Student Life...
aku telah pun selamat menghabiskan waktu2 aku sebagai student life dgn bangganyer.. oklah.. sbb bley dibanggakan sbb aku nie bukanlah rajin bebenau menstudykan diri.. so ape yg aku dpt tu.. sesuailah dgn diriku ini... ok.. aku pun telah tamatkan zaman student aku.. tanpa gaduh ngan sesapa kecuali.. "bOS".. itu adalh sebb2 yang tak blet nak di Elakkan.. kekeke.. i miss very2 much my student life.. rindu sgt2 kat roomates2 ku.. rindu sgt kat masakan pak andak.. rindu sgt nak lepak2 kat kafe.. rindu sgt nak keje kat lab.. semua tu amatlah dirindui.. untuk penutup 2008.. title aku dari student telah pun menjadi penganggur..


...babak 2...
...LoVe Life...
sejak tahun lopas.. dah dokat dua tahun dah den ni single.. tanpa sesiapa yg dekat di hati.. choosy..hahha.. tu yg selalu org katekan pade ku.. tapi.. bagi aku.. biar sedap dimata sedap dihati.. bukan nak ensem ke ape ke.. tapi biarlah senang hati sikit... kekeke.. selalu yg dekat ngan aku.. tak menyenangkan ati.. so taklehgi ar.. adekah kamu maseh ingat kepada bekas kamu?.. jawapannyer.. ntahlah.. idaklah sgt..

...babak3...
...Family Life...
family??.. takde perkembangan untuk tahun nie.. kak pat tetap 4 org dan abg tetap seorg je anak.. so takde pertambahan.. bagi aku cukuplah tu.. hhahha.. mcm tu pun dah rase mcm byk sgt dah..hehehe.. opss.. takdelah.... tambah2lah lagi.. cukupkan.. bley jadi power ranger.. kekeke.. tahun nie takde percutian keluarga.. puas dah aku pujuk.. tapi tak dilayan plak.. aduhai.. awal thun depan mungkin.. doa2kanlah...

...babak4...
..friendship life..
seperti aku sebut dalam babak 1.. tak byk berubah pun.. aku still kwn yang sama.. roomates.. weido expert.. dan beberapa lagi org... tapi satu je yg tak best.. one of my very2 bestfriend.. merajuk sakan.. walaupun dah berbaik2 tapi aku rase mcm berkwan semula(which mean.. mcm baru2 kenal)..sampai nak msg ngan dia pun kena pikir ayat yg terbaik.. erkk.. sedih bukan.. norehan, liniey, aini.. jgn buat ajai mcm tu.. hahahaha... dan junior aku.. yang jugak kwn baik aku.. berminat dgn ku??.. aduhai.. taksuka betul.. so skrang nie.. aku cuma akan berkwn dgn berlwanan jantina secara berbaik2..sekiranya.. ade potensi untuk jadi laki aku.. hahhaa.. sgt keji bukan.. sbb aku nie kalu dah melayan.. baik sgt2. caring sgt.. tak percaya trylah.. hahahha.. biasalah org sepi memng mcm tu.. betul agaknye kate org.. lelaki dan perempuan tak bley jadi bestfriend...tapi aku selalu menidakkanyer..hehehe.. ntah let go by flow jelah...


notapipi:.. selamat tahun baru... dan maal hijrah.. past is past.. marilah kite sama2 mengorak langkah untuk hidup yg baru...

2 org Komen-mengomen:

AiE bAhRi on 31 December, 2008 said...

Selamat tahun baru...
semoga hidup disinari dengan keimanan dan kebahagiaan..=)

CikJa on 02 January, 2009 said...

amin~....

 

Friends