Saturday, December 13, 2008

LoVe IS??

” dalam hidup cinta boleh datang pergi..
cinta tak semesti bersatu even first love…
ketawa kerananya…
senyum kerananya…
menangis kerananya..
bermula dengan persahabatan..
segelintir pula mula sedar apabila ia hilang
semata2 untuk rase dihargai
adanya percaya cintanya tuk selamanya
some of us finally realise that life is not very deal
and need to start over..
demi sebuah impian tak salah untuk kita korban
bla mana hati kite rapuh menghadapi realiti
tangis…. tangis… semahunya
tapi jangan biar hati kite terus rebah
sejauh mana kite kenal hati budi seseorg
kite tetap tak bleh buat penilaian
in life we have to learn to let go
and keep on moving
the more u wait the more time u waste
bermula dengan hati angan, dan mimpi
sebesar mana pun kedudukan kita
segagah prinsip mampu goyah..
becouse of love,
becouse we human being
mudah lemas bila cintanya lemah
kita harus kuat kan hati
percaya naluri just admit it lafazkan cinta ku mahukan dia..
terpulang untuk kita untuk menang atau kalah..
Bagi yang sedang bercinta…cinta tak semestinya bersatu…apatah lagi cinta pertama…

ehem2.. nie aku amik kat blog lama aku.. kat wordpres.. kekeke.. korang ingat tak?? nielah mase episode last sinderella... sukalah kat tengki haidar.. aku cuma suka tengku haidar mse dia belakon sbagai tengku haidar je..sbb mase dia belakon obsesi nie.. mcm tak best je...
bukan mcm fahrin.. aku suka fahrin.. walaupun dia tak belakon.. fahrin sila suka sama saya.. kekeke..

1 org Komen-mengomen:

aDuKa on 13 December, 2008 said...

wah.. best quote ni..

 

Friends