Sunday, December 7, 2008

adoiyai kawan2ku..

pic nie sebenarnyer dah lama dah.. tapi skrang baru dikeluarkan dari phone.. pic nie.. diorg amik sempena aku balik ke melaka meninggalkan diorg di UUM.. mase antau report aritu... sgt2lah ter haru.. bebudak nie.. yang lelaki tu.. the very bestfriend.. raji@abdulrahim.. dan yang perempuan tu.. my darling ciummulut punya... An @norehan... kekekke..

tgk tu siap ade gmbr aku lagi.. erkk.. saje je nak buat aku terharu ler tu.. dah ar buat muka comey lempang kang...

nie plak si raji.. buat muka comey bersama2 benda pemberian aku.. tgk tu topi tu.. aku yang bagi.. yang ade cop UTeM.. bukan senang nak dpt tau.. kekekke.. aku suka warna dia putih.. so sesuai lah untuk dia.... brape ringgit?? free je.. kekekek.. :P

2 org Komen-mengomen:

nieja on 07 December, 2008 said...

bestfrend mu, bestfrend ku jua
haha..

CikJa on 07 December, 2008 said...

hahahha... terpopulor plak beliau..

 

Friends